Skocz do zawartości
  • 0

Bug ze statystykami!


LogoQuit
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Mam problem, bo jestem nie doświadczony w te klocki. Wie ktoś jak naprawić ten kod:

   
on join:
    if {Kills::%player%} is not set:
        set {Kills::%player%} to 0
    if {Deaths::%player%} is not set:
        set {Deaths::%player%} to 0

 

command /statystyki [<offlineplayer>]:
    trigger:
        if arg-1 is not set:
            send "» &cZabojstwa » {Kills::%player%}"
            send "» &cSmierci » {Deaths::%player%}"
        else:
            send "» &cZabojstwa » {Kills::%arg-1%}"
            send "» &cSmierci » {Deaths::%arg-1%}"
            
            
on death of player:
    add 1 to {Kills::%attacker%}
    add 1 to {Deaths::%victim%}
           

Ponieważ gdy wpisuje /statystyki to pisze:

» Zabojstwa » {Kills::LogoQuit}

» Smierci » {Deaths::LogoQuit}

A nie liczby smierci czy tez zabojstw :v

Jak ktoś wie to niech pisze proszę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on join:
	if {Kills::%player%} is not set:
		set {Kills::%player%} to 0
	if {Deaths::%player%} is not set:
		set {Deaths::%player%} to 0

 

command /statystyki [<offlineplayer>]:
	trigger:
		if arg-1 is not set:
			send "» &cZabojstwa » %{Kills::%player%}%"
			send "» &cSmierci » %{Deaths::%player%}%"
		else:
			send "» &cZabojstwa » %{Kills::%arg-1%}%"
			send "» &cSmierci » %{Deaths::%arg-1%}%"
			
			
on death of player:
	add 1 to {Kills::%attacker%}
	add 1 to {Deaths::%victim%}

Edit aha nie zauważyłem że napisałeś coś 56min temu xD

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...