LogoQuit 0 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 Witam. Mam problem, bo jestem nie doświadczony w te klocki. Wie ktoś jak naprawić ten kod: on join: if {Kills::%player%} is not set: set {Kills::%player%} to 0 if {Deaths::%player%} is not set: set {Deaths::%player%} to 0 command /statystyki [<offlineplayer>]: trigger: if arg-1 is not set: send "» &cZabojstwa » {Kills::%player%}" send "» &cSmierci » {Deaths::%player%}" else: send "» &cZabojstwa » {Kills::%arg-1%}" send "» &cSmierci » {Deaths::%arg-1%}" on death of player: add 1 to {Kills::%attacker%} add 1 to {Deaths::%victim%} Ponieważ gdy wpisuje /statystyki to pisze: » Zabojstwa » {Kills::LogoQuit} » Smierci » {Deaths::LogoQuit} A nie liczby smierci czy tez zabojstw Jak ktoś wie to niech pisze proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LogoQuit 0 Opublikowano 8 grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 Dobra już wiem co zrobiłem nie tak jestem debilem przepraszam za zawracanie głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 8 grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 grudnia 2018 (edytowane) on join: if {Kills::%player%} is not set: set {Kills::%player%} to 0 if {Deaths::%player%} is not set: set {Deaths::%player%} to 0 command /statystyki [<offlineplayer>]: trigger: if arg-1 is not set: send "» &cZabojstwa » %{Kills::%player%}%" send "» &cSmierci » %{Deaths::%player%}%" else: send "» &cZabojstwa » %{Kills::%arg-1%}%" send "» &cSmierci » %{Deaths::%arg-1%}%" on death of player: add 1 to {Kills::%attacker%} add 1 to {Deaths::%victim%} Edit aha nie zauważyłem że napisałeś coś 56min temu xD Edytowane 8 grudnia 2018 przez xAxee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
LogoQuit 0
Witam. Mam problem, bo jestem nie doświadczony w te klocki. Wie ktoś jak naprawić ten kod:
on join:
if {Kills::%player%} is not set:
set {Kills::%player%} to 0
if {Deaths::%player%} is not set:
set {Deaths::%player%} to 0
command /statystyki [<offlineplayer>]:
trigger:
if arg-1 is not set:
send "» &cZabojstwa » {Kills::%player%}"
send "» &cSmierci » {Deaths::%player%}"
else:
send "» &cZabojstwa » {Kills::%arg-1%}"
send "» &cSmierci » {Deaths::%arg-1%}"
on death of player:
add 1 to {Kills::%attacker%}
add 1 to {Deaths::%victim%}
Ponieważ gdy wpisuje /statystyki to pisze:
» Zabojstwa » {Kills::LogoQuit}
» Smierci » {Deaths::LogoQuit}
A nie liczby smierci czy tez zabojstw
Jak ktoś wie to niech pisze proszę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi