Skocz do zawartości
  • 0

błędy z loop player's


LatresoGames
 Udostępnij

Pytanie

Mój kod:

options:	a: &6---------------------------------------------	aa: &6---------------	b: &c&l[OX]	c: &c&l[ERROR]&r&c Zla komenda lub inny nieznany blad !	d: &c&l[OX]&r&c Wpisz tresc pytania	command /ox [<text&gt] [<text&gt]:	executable by: player and console	trigger:		If arg 1 is not set:			message "{@c}"			stop		If argument 1 is "help":			If argument 2 is not set: 				message "{@b} {@aa} &2strona 1/2 {@aa}"				message "{@b} &6/ox settak  &a- ustawia miejsce areny tak"				message "{@b} &6/ox setnie &a- ustawia miejsce areny nie"				message "{@b} &6/ox setarena - ustawia srodek areny (wiadomosci eventowe wysylane do osob w odleglosci 50 kratek od srodka)"				message "{@b} &6/ox setlose &a- ustawia miejsce spawnu przegranych"				message "{@b} &6/ox radius [liczba] &a- ustawia obszar teleportacji od srodka areny"				message "{@b} {@aa} &2strona 1/2 {@aa}"				stop			If arg 2 is "2":				message "{@b} {@aa} &2strona 2/2 {@aa}"				message "{@b} &6/ox [tak&a|&6nie] [tresc_pytania] &a- zadajesz pytanie"				message "{@b} &6/ox reset &a- reset wszystkich zmian z wczesniejszego eventu"				message "{@b} &6/ox next &a- kolejna runda"				message "{@b} &6/ox info &a- informacje o aktualnum evencie"				message "{@b} &6/ox stop &a- koniec eventu"				message "{@b} {@aa} &2strona 2/2 {@aa}"				stop		If argument 1 is "setarena":			set {ox.arena} to player's location			message "{@b} &apomyslnie zmieniles lokalizacje spawnu"			stop		If argument 1 is "settak":			set {ox.tak} to player's location			message "{@b}{@a}"			message "{@b} &apomyslnie zmieniles miejsce areny ''TAK''"			message "{@b}{@a}"			stop		If argument 1 is "setnie":			set {ox.nie} to player's location			message "{@b}{@a}"			message "{@b} &apomyslnie zmieniles miejsce areny ''NIE''"			message "{@b}{@a}"			stop		If arg 1 is "setlose":			set {ox.lose} to player's location 			message "{@b}{@a}"			message "{@b} &apomyslnie zmieniles miejsce przegranych"			message "{@b}{@a}"			stop		If argument 1 is "radius":			If argument 2 is not set:				message "{@b}{@a}"				message "{@b} &aAktualnie zasieg areny wynosi &c'{ox.radius}'"				message "{@b}{@a}"				stop			else:				set {ox.radius} to argument 2				message "{@b}{@a}"				message "{@b} &apomyslnie zmieniles zasieg areny na &c'{ox.radius}'"				message "{@b}{@a}"				stop		If arg 1 is "start":			set {ox.start} to "&atrwa&"			message "{@b}{@a}"			message "{@b} &aEVENT ROZPOCZETY !"			message "{@b}{@a}"			stop		if arg 1 is "stop":			set {ox.start} to "&czatrzymany"			message "{@b}{@a}"			message "{@b} &cEVENT ZATRZYMANY !"			message "{@b}{@a}"			stop		If arg 1 is "reset":			reset {ox.aktualne}			reset {ox.poprawne}			reset {ox.cancel}			set {ox.pyt.number} to 0			set {ox.runda} to 1			message "{@b}{@a}"			message "{@b} &apomyslnie zresetowano wszystkie zmiany z poprzeniego eventu'"			message "{@b}{@a}"			stop		If arg 1 is "info":			If argument 2 is not set: 				message "{@b} {@aa} &2strona 1/1 {@aa}"				message "{@b} &6spawn areny; &a%{ox.arena}%"				message "{@b} &6radius; &a%{ox.radius}%"				message "{@b} &6event; %{ox.start}%"				message "{@b} &6runda; &a%{ox.runda}%"				message "{@b} &6pytanie; &a%{ox.pyt.number}%"				message "{@b} {@aa} &2strona 1/1 {@aa}"				stop		If arg 1 is "next":			add 1 to {ox.runda}			set {ox.pyt.number} to 0			message "{@b}{@a}"			message "{@b} "			message "{@b}"			stop		If arg 1 is "tak" or "nie":			if arg 2 is empty:				message "{@d}"				stop			else:				set {ox.cancel} to 0				set {ox.aktualne} to arg 2				set {ox.poprawne} to arg 1				message "{@b} {@a}"				message "{@b} &7Zadales pytanie;"				message "{@b} &a%arg 2%"				message "{@b} &6prawidlowa odpowiedz: &d%arg 1%"				message "{@b} &6Graczom zostanie ono wyswietlone za 8 sekund"				message "{@b} &6mozesz jeszcze anulowac pytanie wpisujac &a&l/niee"				message "{@b} {@a}"				wait 8 second				If {ox.cancel} is 1:					stop				else:					add 1 to {ox.pyt.number}					wait 1 second					loop all players:						distance between the loop-player and {ox.arena} is less than 50						message "{@b} {@a}{@a}" to loop-player's						message "{@b} &c&lRunda {ox.runda}, Pytanie {ox.pyt.number};" to loop-player's						message "{@b} &a&l{ox.aktualne}" to loop-player's						message "{@b} &6masz 10 sekund na odpowiedz" to loop-player's						message "{@b} {@a}{@a}" to loop-player's						wait 1 second						message "{@b} &69..."						wait 1 second						message "{@b} &68..."						wait 1 second						message "{@b} &67..."						wait 1 second						message "{@b} &66..."						wait 1 second						message "{@b} &c5..."						wait 1 second						message "{@b} &c4..."						wait 1 second						message "{@b} &c&l3..."						wait 1 second						message "{@b} &c&l2..."						wait 1 second						message "{@b} &c&l1..."						wait 1 second						message "{@b} &aPoprawna odpowiedz to..."						If {ox.poprawne} is "tak":							distance between the loop-player and {ox.nie} is less than 10							message "{@b} &a&lTAK" to loop-player's							teleport loop-player's to {ox.lose}							stop						else:							distance between the loop-player and {ox.tak} is less than 10							message "{@b} &c&lNIE"							teleport loop-player's to {ox.lose}							stop		else:			message "{@c}"			stop			command /niee:	executable by: player and console	trigger:		set {ox.cancel} to 1		message ""		stopcommand /event [<text&gt]:	executable by: player and console	trigger:		If arg 1 is not set:			message "{@c}"			stop		If arg 1 is "join":			If {ox.start} is "&czatrzymany":				message "{@b} &cW tej chwili nie ma eventu &aOX&c !"				stop			else:				If {ox.pyt.number} is not 0:					message "{@b} &cAktualnie trwa runda !"					stop				else:					teleport player to {ox.arena}					message "{@b} &aDolaczyles do areny !"					stop		else:			message "{@c}"			stop

 

logi z konsoli:

[14:57:55] [Server thread/INFO]: [Skript] Reloading ox.sk...[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 129: message "{@b} {@a}{@a}" to loop-player's')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 130: message "{@b} &c&lRunda {ox.runda}, Pytanie {ox.pyt.number};" to loop-player's')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 131: message "{@b} &a&l{ox.aktualne}" to loop-player's')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 132: message "{@b} &6masz 10 sekund na odpowiedz" to loop-player's')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 133: message "{@b} {@a}{@a}" to loop-player's')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 156: message "{@b} &a&lTAK" to loop-player's')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 157: teleport loop-player's to {ox.lose}')[14:57:55] [Server thread/ERROR]: There's no loop that matches 'loop-player's' (ox.sk, line 162: teleport loop-player's to {ox.lose}')[14:57:55] [Server thread/INFO]: [Skript] Encountered 8 errors while reloading ox.sk!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Możesz jakoś lepiej mi to wytłumaczyć ?

Bo nie za bardzo wiem o co chodzi, bo jeżeli chodzi tylko o 's to raczej wydaje mi się, że nie ma żadnego znaczenia

 

Właśnie ma znaczenie :) 's oznacza przynależność, np. open player's inventory (otwórz ekwipunek gracza) a nie open player inventory (otwórz gracz ekwipunek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...