FluXiak 2 Opublikowano 10 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2018 Poprawi mi ktoś żeby to dawało deop'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 534 Opublikowano 10 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2018 if(cel.isOp()){ sender.sendMessage("§4Blad: §cTen gracz nie posiada OP'a!"); return false; Jeżeli cel ma opa, zwróć gracz nie posiada opa? WTF, jaka tu logika? Powinno być: if(!cel.isOp()){ Ten "!" oznacza przeczenie, czyli że jeżeli cel nie ma opa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 11 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2018 Nie testowałem, ale powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 12 listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 listopada 2018 (edytowane) dobrze wielcy znawcy bukkita, a co jeżeli gracz nie jest na serwerze? przecież Server#getPlayer moze zwrocic nulla /\ @edit pan na górze ma piękną sygnaturę: while (this.isAlive()) { attemptSuicide(this); } isAlive() nie potrzebuje parametru z jakims obiektem, ale attemptSuicide to już tak? =/ Edytowane 12 listopada 2018 przez yooniks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
FluXiak 2
Poprawi mi ktoś żeby to dawało deop'a?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi