on first join:
set {IP::%player%} to player`s ip
send "&8[&2+&8] &a%player%" to all players
on join:
if {IP::%player%} is not set:
set {IP::%player%} to player`s ip
if player`s ip is not {IP::%player%}:
kick player due to "&4&lTe konto nie nalezy do Ciebie!"
else:
send "&8[&2+&8] &a%player%" to all players
skrypt /\
Błędy \/
Cytat
[12:34:14] [Server thread/INFO]: Decu: Reload complete.
[12:34:14] [pool-3-thread-3/INFO]: [Skript] Checking for the latest version of Skript...
[12:34:14] [Server thread/ERROR]: [Skript] 'player`s ip' is not an entity type (awlam.sk, line 2: set {IP::%player%} to player`s ip')
[12:34:14] [Server thread/ERROR]: [Skript] 'player`s ip' is not an entity type (awlam.sk, line 6: set {IP::%player%} to player`s ip')
[12:34:14] [Server thread/ERROR]: [Skript] 'player`s ip' is not an entity type (awlam.sk, line 7: if player`s ip is not {IP::%player%}:')
[12:34:14] [Server thread/INFO]: [Skript] Loaded 1 script with a total of 4 triggers and 3 commands in 0.21 seconds
[12:34:14] [Server thread/INFO]: [Skript] Finished loading.
Jeżeli ktoś mógłby powiedzieć gdzie leży błąd będę wdzięczny
Pytanie
fresz 0
skrypt /\
Błędy \/
Jeżeli ktoś mógłby powiedzieć gdzie leży błąd będę wdzięczny
Edytowane przez freszOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi