kerpson 532 Opublikowano 23 października 2018 Udostępnij Opublikowano 23 października 2018 (edytowane) Zrobiłem inny sposób na inventory, i chce się dowiedzieć, jak on działa, optymalnie czy nie? inventory: public class HelpInventory { public static Inventory help = Bukkit.getServer().createInventory(null, 54, "§6§lPomoc"); static{ ItemStack glass = new ItemBuilder(Material.STAINED_GLASS_PANE, 1).setDurability((short) 7).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("glass.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("glass.lore"))).toItemStack(); ItemStack paper = new ItemBuilder(Material.PAPER, 1).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("pomoc.paper.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("pomoc.paper.lore"))).addEnchant(Enchantment.DURABILITY, 3).toItemStack(); ItemStack itemframe = new ItemBuilder(Material.ITEM_FRAME, 1).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("pomoc.frame.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("pomoc.frame.lore"))).toItemStack(); ItemStack diamond = new ItemBuilder(Material.DIAMOND, 1).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("pomoc.diamond.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("pomoc.diamond.lore"))).toItemStack(); int i = 0; while(i < 50){ help.setItem(i, glass); i++; } help.setItem(4, paper); help.setItem(10, itemframe); help.setItem(16, diamond); } } a potem w komendzie w innej klasie: p.openInventory(HelpInventory.help); (Wiem, że mogłem skrócić pętlę, ale na szybko to pisałem XD) Edytowane 24 października 2018 przez LjayPL789 Dodaję znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję. Notatka dodana przez bludis gnomq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 532 Opublikowano 23 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 października 2018 Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 24 października 2018 Udostępnij Opublikowano 24 października 2018 Ten temat został zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kerpson 532
Zrobiłem inny sposób na inventory, i chce się dowiedzieć, jak on działa, optymalnie czy nie?
inventory:
public class HelpInventory { public static Inventory help = Bukkit.getServer().createInventory(null, 54, "§6§lPomoc"); static{ ItemStack glass = new ItemBuilder(Material.STAINED_GLASS_PANE, 1).setDurability((short) 7).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("glass.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("glass.lore"))).toItemStack(); ItemStack paper = new ItemBuilder(Material.PAPER, 1).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("pomoc.paper.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("pomoc.paper.lore"))).addEnchant(Enchantment.DURABILITY, 3).toItemStack(); ItemStack itemframe = new ItemBuilder(Material.ITEM_FRAME, 1).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("pomoc.frame.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("pomoc.frame.lore"))).toItemStack(); ItemStack diamond = new ItemBuilder(Material.DIAMOND, 1).setName(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getString("pomoc.diamond.name"))).setLore(TranslateAPI.format(Main.getInst().getConfig().getStringList("pomoc.diamond.lore"))).toItemStack(); int i = 0; while(i < 50){ help.setItem(i, glass); i++; } help.setItem(4, paper); help.setItem(10, itemframe); help.setItem(16, diamond); } }
a potem w komendzie w innej klasie:
p.openInventory(HelpInventory.help);
(Wiem, że mogłem skrócić pętlę, ale na szybko to pisałem XD)
Edytowane przez LjayPL789Dodaję znaki diakrytyczne; poprawiam interpunkcję.
Notatka dodana przez bludis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi