kerpson 532 Opublikowano 16 października 2018 Udostępnij Opublikowano 16 października 2018 (edytowane) Witam, czy powiecie mi czy auto message bedzie dzialac wydajnie?? Jezeli trzeba cos zmienic, napiszcie a zastosuje sie :DD Main: AutoMessage I jeszcze pytanie co do metody inventory, jest ona dobra czy nie?? A potem przy blok inventory Proszę o normalne odpowiedzi Edytowane 16 października 2018 przez bvcz Wstawiam długi kod na https://code.skript.pl Notatka dodana przez bvcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 17 października 2018 Udostępnij Opublikowano 17 października 2018 Cytat public class AutoMSG extends BukkitRunnable{ int i = 0; public void run(){ Bukkit.broadcastMessage(TranslateAPI.format(Main.getInst().msg.get(i))); i++; if(i >= Main.getInst().msg.size()){ i = 0; } } } rozszerz klase o runnable, a wiadomosci dostarcz od razu w konstruktorze no i wtedy mozesz jeszcze od razu je skoloryzować i tyle, a w run() juz tylko sprawdzasz size listy itd no i: Cytat Bukkit.getScheduler().runTaskTimer(this, new AutoMSG(), 0, delay*80); mozesz puszczac to async i uzyc od razu this.getServer().getScheduler() a nie Bukkit.getScheduler(), no ale jak kto woli, i tak wyjdzie na to samo Cytat @Override public void onDisable(){ System.out.println("[LastSV] Wylaczanie..."); } nie rozumiem po co to printujecie =/ przeciez sam serwer juz to robi podczas wlaczania pluginu.. do tego println, a przeciez mozesz uzyc loggera ktory jest juz w javaplugin Cytat if(e.getInventory().getName() == "§6§lItemShop"){ if(e.getCurrentItem().getType().equals(Material.STAINED_GLASS_PANE)){ stringi porownujemy equals(), a enumy enum equals czyli == a itemshop.create.. to juz kompletnie fuj = ( uzyj jakiegos api, do tego masz przeciez petle, a ty odwalasz cos takiego: Cytat itemshopvip.setItem(21, glass); itemshopvip.setItem(22, glass); itemshopvip.setItem(23, glass); itemshopvip.setItem(24, glass); itemshopvip.setItem(25, glass); itemshopvip.setItem(26, glass); itemshopvip.setItem(27, glass); itemshopvip.setItem(28, glass); itemshopvip.setItem(29, glass); itemshopvip.setItem(30, glass); itemshopvip.setItem(31, glass); itemshopvip.setItem(32, glass); itemshopvip.setItem(33, glass); itemshopvip.setItem(34, glass); itemshopvip.setItem(35, glass); itemshopvip.setItem(36, glass); itemshopvip.setItem(37, glass); itemshopvip.setItem(38, glass); itemshopvip.setItem(39, glass); itemshopvip.setItem(41, glass); itemshopvip.setItem(42, glass); itemshopvip.setItem(43, glass); itemshopvip.setItem(44, glass); itemshopvip.setItem(45, glass); itemshopvip.setItem(46, glass); i jeszcze dalej xd lore mozesz dac juz wgl do configu i te inventory wczytuj sobie tylko raz =/ przeciez przy kazdym wywolaniem tej metody robisz pelno akcji =/ sprobuj to skrocic, czyli przy onenable laduj to tylko raz, a w create...() tylko otwieraj inventory graczowi ogolnie te tworzenie itemkow wyglada okropnie, jest pelno api gotowych do gui =( np. opengui i ogolnie cancelowac event mozesz od razu po sprawdzeniu nazwy inventory, a nie przy kazdym sprawdzaniu nazwy itemu bo i tak wychodzi na to samo, do tego sprawdzaj czy item ma itemmete i displayname bo sie zdziwisz jak ci zacznie rzucac nulle kerpson 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 kerpson 532 Opublikowano 17 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 października 2018 @yooniks,dziekuje za porade, zastosuije sie do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Briks 307 Opublikowano 18 października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 października 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
kerpson 532
Witam, czy powiecie mi czy auto message bedzie dzialac wydajnie?? Jezeli trzeba cos zmienic, napiszcie a zastosuje sie :DD
Main:
AutoMessage
I jeszcze pytanie co do metody inventory, jest ona dobra czy nie??
A potem przy blok inventory
Proszę o normalne odpowiedzi
Edytowane przez bvczWstawiam długi kod na https://code.skript.pl
Notatka dodana przez bvcz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi