Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Witam mam problem z skryotem id spawnowania mobów. Oto kod: on death of animal or monster: if victim's name is "&cx2": set {_e} to victim set {_l} to location of victim broadcast "%{_e}%/%{_l}%" spawn 2 {_e} at {_l} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Briks 307 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 on death of animal or monster: if victim's name is "&cx2": set {_e} to victim parsed as text set {_l} to location of victim parsed as integer #albo text tak jak wyzej broadcast "%{_e}%/%{_l}%" spawn 2 {_e} at {_l} Patbox i jaku49 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 1 godzinę temu, BrixNW napisał: on death of animal or monster: if victim's name is "&cx2": set {_e} to victim parsed as text set {_l} to location of victim parsed as integer #albo text tak jak wyzej broadcast "%{_e}%/%{_l}%" spawn 2 {_e} at {_l} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 A takie pytanko, co chcesz osiągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Godzinę temu, Queito napisał: A takie pytanko, co chcesz osiągnąć? Chcę, aby po zabiciu moba nazwanego x2 na jego miejsce po zabiciu pojawiają się 2 takie same (lecz bez tej nazwy x2) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 1 minutę temu, Patbox napisał: Chcę, aby po zabiciu moba nazwanego x2 na jego miejsce po zabiciu pojawiają się 2 takie same (lecz bez tej nazwy x2) no to event sprawdzanie nazwy {_loc} = location of victim spawn 2 zombie at {_loc} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Godzinę temu, Queito napisał: no to event sprawdzanie nazwy {_loc} = location of victim spawn 2 zombie at {_loc} Niby tak, ale nie chcę mieć na przykład po zabiciu krowy zombiaka Ta nazwa też będzie nadawana na inne moby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Teraz, Patbox napisał: Niby tak, ale nie chcę mieć na przykład po zabiciu krowy zombiaka Ta nazwa też będzie nadawana na inne moby. on death of zombie: xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Godzinę temu, Queito napisał: on death of zombie: xd No ta, ale to w sumie trochę dużo takiego samego kodu (dla każdego moba osobno) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Teraz, Patbox napisał: No ta, ale to w sumie trochę dużo takiego samego kodu (dla każdego moba osobno) ziomek, to sie pisze ;v albo robisz to ifami albo se zrob liste i w nim trzymaj nazwy potworow XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Godzinę temu, Queito napisał: ziomek, to sie pisze ;v albo robisz to ifami albo se zrob liste i w nim trzymaj nazwy potworow XD I tak to wyjdzie dość długi kod Niby mógłbym spróbować użyć pętli, ale niby lepiej byłoby pobrać typ moba od tego, który umiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Teraz, Patbox napisał: I tak to wyjdzie dość długi kod Niby mógłbym spróbować użyć pętli, ale niby lepiej byłoby pobrać typ moba od tego, który umiera. co ty godosz? loop {listnazw::*}: if loop-value is victim's name: ???? pobierasz typ moba w evencie xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Spróbuj tak: on death of animal or monster: (tab) if name of victim is not "&cx2": (tab)(tab) stop (tab) spawn 2 of type of victim at attacker's location Queito 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Patbox 26 Opublikowano 13 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Godzinę temu, stefanik11 napisał: Spróbuj tak: on death of animal or monster: (tab) if name of victim is not "&cx2": (tab)(tab) stop (tab) spawn 2 of type of victim at attacker's location Dziękuję, zadziałało Queito 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 13 października 2018 Udostępnij Opublikowano 13 października 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Patbox 26
Witam mam problem z skryotem id spawnowania mobów. Oto kod:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi