Skocz do zawartości

Pytanie

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Użytkownik
  • 0
23 minuty temu, gamemodefx napisał:

to może jakiś polecisz?

każdy jest taki sam :D

command /cx [<text>]:
  	trigger:
  		if player has 576 cobblestone:
  			remove 576 cobblestone from player
  			add 1 mossy cobblestone named "&7&lCobble&c&lX"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×