gamemodefx 1 Opublikowano 10 października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 Witam. Mam prośbę ponieważ essentials nie wyczytuje mi kilofa 10/8/6: - 278 1 efficiency:10 unbreaking:8 fortune:6 Ciągle jak wpisuje kit to mam kilof 5/3/3 Napisał by ktoś skript na to aby można by było co 24h odbierać kilof 10/8/6 *Kit* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 10 października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 command /kilof [<text>]: trigger: if {kilof::%player%} <= 0: add diamond pickaxe of efficiency 10, unbreaking 8 and fortune 6 to player send "&6Otrzymano kilof 10/8/6" set {kilof::%player%} to 60*24 else: send "&6Do odebrania kitu zostalo: &c%{kilof::%player%}% &6minut!" every minute: loop all players: if {kilof::%loop-player%} is not set: set {kilof::%loop-player%} to 0 loop {kilof::*}: if {kilof::%loop-index%} > 0: remove 1 from {kilof::%loop-index%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gamemodefx 1 Opublikowano 10 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 (edytowane) 4 minuty temu, xAxee napisał: command /kilof [<text>]: trigger: if {kilof::%player%} <= 0: add diamond pickaxe of efficiency 10, unbreaking 8 and fortune 6 to player send "&6Otrzymano kilof 10/8/6" set {kilof::%player%} to 60*24 else: send "&6Do odebrania kitu zostalo: &c%{kilof::%player%}% &6minut!" every minute: loop all players: if {kilof::%loop-player%} is not set: set {kilof::%loop-player%} to 0 loop {kilof::*}: if {kilof::%loop-index%} > 0: remove 1 from {kilof::%loop-index%} 10 Error Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 10 października 2018 przez gamemodefx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 10 października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 1 minutę temu, gamemodefx napisał: 10 Error taby itp prosz: command /kilof [<text>]: trigger: if {kilof::%player%} <= 0: add diamond pickaxe of efficiency 10, unbreaking 8 and fortune 6 to player send "&6Otrzymano kilof 10/8/6" set {kilof::%player%} to 60*24 else: send "&6Do odebrania kitu zostalo: &c%{kilof::%player%}% &6minut!" every minute: loop all players: if {kilof::%loop-player%} is not set: set {kilof::%loop-player%} to 0 loop {kilof::*}: if {kilof::%loop-index%} > 0: remove 1 from {kilof::%loop-index%} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gamemodefx 1 Opublikowano 10 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 (edytowane) 2 minuty temu, xAxee napisał: taby itp prosz: command /kilof [<text>]: trigger: if {kilof::%player%} <= 0: add diamond pickaxe of efficiency 10, unbreaking 8 and fortune 6 to player send "&6Otrzymano kilof 10/8/6" set {kilof::%player%} to 60*24 else: send "&6Do odebrania kitu zostalo: &c%{kilof::%player%}% &6minut!" every minute: loop all players: if {kilof::%loop-player%} is not set: set {kilof::%loop-player%} to 0 loop {kilof::*}: if {kilof::%loop-index%} > 0: remove 1 from {kilof::%loop-index%} Kilofa nie chce dac nawet raz tylko zostawia wiadomosc Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Edytowane 10 października 2018 przez gamemodefx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 xAxee 1951 Opublikowano 10 października 2018 Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 command /kilof [<text>]: trigger: if {kilof::%player%} is not set: set {kilof::%player%} to 0 if {kilof::%player%} <= 0: add diamond pickaxe of efficiency 10, unbreaking 8 and fortune 6 to player send "&6Otrzymano kilof 10/8/6" set {kilof::%player%} to 60*24 else: send "&6Do odebrania kitu zostalo: &c%{kilof::%player%}% &6minut!" every minute: loop all players: if {kilof::%loop-player%} is not set: set {kilof::%loop-player%} to 0 loop {kilof::*}: if {kilof::%loop-index%} > 0: remove 1 from {kilof::%loop-index%} gamemodefx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gamemodefx 1 Opublikowano 10 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 1 minutę temu, xAxee napisał: command /kilof [<text>]: trigger: if {kilof::%player%} is not set: set {kilof::%player%} to 0 if {kilof::%player%} <= 0: add diamond pickaxe of efficiency 10, unbreaking 8 and fortune 6 to player send "&6Otrzymano kilof 10/8/6" set {kilof::%player%} to 60*24 else: send "&6Do odebrania kitu zostalo: &c%{kilof::%player%}% &6minut!" every minute: loop all players: if {kilof::%loop-player%} is not set: set {kilof::%loop-player%} to 0 loop {kilof::*}: if {kilof::%loop-index%} > 0: remove 1 from {kilof::%loop-index%} Dziekuje! ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 gamemodefx 1 Opublikowano 10 października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 października 2018 Proszę o zamknięcie tematu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 bludis 418 Opublikowano 11 października 2018 Udostępnij Opublikowano 11 października 2018 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
gamemodefx 1
Witam. Mam prośbę ponieważ essentials nie wyczytuje mi kilofa 10/8/6:
- 278 1 efficiency:10 unbreaking:8 fortune:6
Ciągle jak wpisuje kit to mam kilof 5/3/3
Napisał by ktoś skript na to aby można by było co 24h odbierać kilof 10/8/6 *Kit*
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi