TakiJakTy 140 Opublikowano 29 września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 września 2018 Cześć, mam problem z pewnym skriptem.. Oto kod: on region enter: if "%region at player%" contains "tp_spawn": teleport player to {loc.expo} mam ustawiony region oraz miejsce po wejściu w portal ale nie działa.. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 29 września 2018 Udostępnij Opublikowano 29 września 2018 Bo region at player jest sprawdzane w momencie wchodzenia do regionu, więc gracza w tym regionie jeszcze tak naprawdę nie ma. Dodaj opóźnienie 1 lub 2 ticks po wejsciu w region lub sprawdzaj go poprzez: if event-region is "region" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 TakiJakTy 140 Opublikowano 29 września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 września 2018 9 minut temu, LuckyPotato napisał: Bo region at player jest sprawdzane w momencie wchodzenia do regionu, więc gracza w tym regionie jeszcze tak naprawdę nie ma. Dodaj opóźnienie 1 lub 2 ticks po wejsciu w region lub sprawdzaj go poprzez: if event-region is "region" błąd: 'if event-region' is not an entity type (tab.sk, line 18: if event-region is "tp_spawn"') @LuckyPotato Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 stefanik11 61 Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 Spróbuj: on entering of region "tp_spawn": //your code Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość Mirejdz Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 (edytowane) Wiecie co? Mój kolega powiedzial żebym nie robił przez te regiony tylko poprostu : on world change: if player's world is "90-100": if player has paper named "&3Przepustka na expowisko 90-99": if {lv::%player%} >= 90: remove 1 paper named "&3Przepustka na expowisko 90-99" from player's inventory teleport player to {przepu2} stop else: teleport player to {exp90-99} send "&cOsiagnij 90 poziom aby wejsc na te expowisko!" stop else: teleport player to {exp90-99} send "&cAby wejsc na te expowisko potrzebujesz &3Przepustka na expowisko 90-99&c!" stop 2 linijka to swiat na ktory GRACZ MA sie TELEPORTOWAC dalej to przepustki itp jeżeli natomiast nie wiesz jak zrobic {exp90-99} i {przepu2} to juz ci pomoge: command /ustawprzepu2: permission: ada.da trigger: set {przepu2} to player's location command /ustawexpo2: permission: ada.da trigger: set {exp90-99} to player's location Wystarczy tylko w pluginie multiverse portals stworzyc portal ustawic te lokacje i wszystko bedzie dzialac cacy (testowane na moim sewerze) EDIT: {przepu2} - lokacja na ktora ma cie tepac jak przejdziesz przez portal {exp90-99} lokacja na ktora ma cie tepac jak nie spelniasz wymagan aby wejsc w portal Edytowane 30 września 2018 przez Mirejdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Gość ZiemniaQ Opublikowano 30 września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 września 2018 if "%event-region%" contains "region" To już powinno działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
TakiJakTy 140
Cześć, mam problem z pewnym skriptem..
Oto kod:
on region enter: if "%region at player%" contains "tp_spawn": teleport player to {loc.expo}
mam ustawiony region oraz miejsce po wejściu w portal ale nie działa..
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi