Skocz do zawartości
  • 0

[HELP] ZAMYKANIE GUI


niezadziernypl2000@wp.pl
 Udostępnij

Pytanie

Witam. Mam pewniem problem i pytanie. Chce aby gracze mogli uzyć komendy [ W GUI ] 

 to close then run [make player execute "eff sila"], ale wtedy gracze w jakiejś szansie 40% mogą wyciągać itemy z tym własnie poleceniem. A inne np. to close then run "eff sila" to wtedy konsola wykonuje, jest inne polecenie ale żeby nie mozna bylo wyciagac itemow z gui z tym własnie poleceniem [ DODAJE JESZCZE ZE POLECENIE   run [make player execute "eff sila"]  DZIAŁA NA TAKIEJ SAMEJ ZASADZIE JAK U GÓRY UZASADNIŁEM  {po prostu bez to close stop then ...} ], . Z góry dziękuje za pomoc!

Edytowane przez [email protected]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

format slot jest zbugowane...

uzyj set player's current inventory's slot <slot> to <item>

a jeżeli nie to to powinno zadziałać

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event

jeżeli chcesz aby zamykało gui:

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		close player's inventory

jeżeli chcesz aby gui zamykało sie tylko jeżeli kliknietym itemem jest jakiś przedmiot nie powietrze:
 

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory

aby wykonywało komendę:

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory
			execute player command "komenda"

Pomogłem? zaznacz moją odpowiedz jako najepsza :D
Nie rozumiesz? napisz pod tematem albo na pw!

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
23 minuty temu, xAxee napisał:

format slot jest zbugowane...

uzyj set player's current inventory's slot <slot> to <item>

a jeżeli nie to to powinno zadziałać

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event

jeżeli chcesz aby zamykało gui:

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		close player's inventory

jeżeli chcesz aby gui zamykało sie tylko jeżeli kliknietym itemem jest jakiś przedmiot nie powietrze:
 

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory

aby wykonywało komendę:

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory
			execute player command "komenda"

Pomogłem? zaznacz moją odpowiedz jako najepsza :D
Nie rozumiesz? napisz pod tematem albo na pw!

Nie działa. Mogł byś mi podać z komendą czyli że np. set player's current.... i odrazu z gotową komendą bo odrazu to ja wpisuje tak:

set player's current inventory's slot 31 to paper named "&7Opcje gui:" with lore "&7Zamknij gui po zakupie efektu: &aTAK" to close then run [make player execute "eff sila"]

i taki błąd mam:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Ixidi

usuwam niepotrzebne spoilery

Notatka dodana przez Ixidi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

bez  to close then run [make player execute "eff sila"]

to dajesz w:

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory
			execute player command "komenda"

np:

command /cos [<text>]:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "Nazwa GUI" to player
		set player's current inventory's slot 4 to paper named "cos" with lore "cos"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "Nazwa GUI":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory
			execute player command "komenda"

 

Edytowane przez xAxee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
15 minut temu, xAxee napisał:

bez  to close then run [make player execute "eff sila"]

to dajesz w:

on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "nazwa gui":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory
			execute player command "komenda"

np:

command /cos [<text>]:
	trigger:
		open chest with 3 rows named "Nazwa GUI" to player
		set player's current inventory's slot 4 to paper named "cos" with lore "cos"
on inventory click:
	if inventory name of current inventory of player is "Nazwa GUI":
		cancel event
		if player's current inventory's slot slot is not air:
			close player's inventory
			execute player command "komenda"

 

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...