Problem polega na tym ze wogule nie wykrywa linijek typu: if {shop.ostatni.%victim%} is 2 przez co nie kontynuje dalszych linii.
np:
if {shop.ostatni.%victim%} is 2:
broadcast "&cGracz %victim% zostal zabity przez &6VIP &c%{ostatni.victim.%victim%}%"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 10"
z gory bardzo dziekuje!
on damage:
if attacker is player:
set {ostatni.%victim%} to attacker
on death:
if victim is player:
if {shop.ostatni.%victim%} is 1:
broadcast "&cGracz %victim% zostal zabity przez &6VIP &c%{ostatni.victim.%victim%}%"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 10"
if {shop.ostatni.%victim%} is 2:
broadcast "&cGracz %victim% zostal zabity przez &3SVIP &c%{ostatni.victim.%victim%}%"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 15"
if {shop.ostatni.%victim%} is 3:
broadcast "&cGracz %victim% zostal zabity przez &6MEGA &c%{ostatni.victim.%victim%}%"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 25"
if {shop.ostatni.%victim%} is not "1" or "2" or "3":
broadcast "&cGracz %victim% zostal zabity przez &c%{ostatni.victim.%victim%}%"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 5"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 5"
execute console command "/addkill %{ostatni.%victim%}% 1"
execute console command "/adddeath %victim% 1"
variables:
zabojstwa.%player% = 0
smierci.%player% = 0
coins.%player% = 0
# KOMENDY
command /statystyki [<text>]:
trigger:
if arg 1 is not set:
send "&8&m---------------&r &b&lSTATYSTYKI &8&m---------------&r"
send "&8&m---------------&r &3&l%player% &8&m---------------&r"
send ""
send "&bZabitych: &3%{zabojstwa.%player%}%"
send "&bSmierci: &3%{smierci.%player%}%"
send "&bCoinsow: &3%{coins.%player%}%"
send ""
send "&8&m---------------&r &b&lSTATYSTYKI &8&m---------------&r"
send "&8&m---------------&r &3&l%player% &8&m---------------&r"
if arg 1 is set:
send "&8&m---------------&r &b&lSTATYSTYKI &8&m---------------&r"
send "&8&m---------------&r &3&l%arg 1% &8&m---------------&r"
send ""
send "&bZabitych: &3%{zabojstwa.%arg 1%}%"
send "&bSmierci: &3%{smierci.%arg 1%}%"
send "&bCoinsow: &3%{coins.%arg 1%}%"
send ""
send "&8&m---------------&r &b&lSTATYSTYKI &8&m---------------&r"
send "&8&m---------------&r &3&l%arg 1% &8&m---------------&r"
command /addcoins [<text>] [<number>]:
trigger:
if sender is player:
if player has permission "addcoins.use":
if arg 2 is set:
add number-arg to {coins.%arg 1%}
send "&bDodano &3%arg 2% &bcoinsow!"
else:
add number-arg to {coins.%arg 1%}
send "&bDodano!"
command /addkill [<text>] [<number>]:
trigger:
if sender is player:
if player has permission "addkills.use":
if arg 2 is set:
add number-arg to {zabojstwa.%arg 1%}
send "&bDodano &3%arg 2% &bkillow!"
else:
add number-arg to {zabojstwa.%arg 1%}
send "&bDodano!"
command /adddeath [<text>] [<number>]:
trigger:
if sender is player:
if player has permission "adddeath.use":
if arg 2 is set:
add number-arg to {smierci.%arg 1%}
send "&bDodano &3%arg 2% &bsmierci!"
else:
add number-arg to {smierci.%arg 1%}
send "&bDodano!"
Pytanie
FezZu 4
Witam. Pomoze ktos?
Problem polega na tym ze wogule nie wykrywa linijek typu: if {shop.ostatni.%victim%} is 2 przez co nie kontynuje dalszych linii.
np:
if {shop.ostatni.%victim%} is 2:
broadcast "&cGracz %victim% zostal zabity przez &6VIP &c%{ostatni.victim.%victim%}%"
execute console command "/addcoins %{ostatni.%victim%}% 10"
z gory bardzo dziekuje!
a i ps; pisze ze nie ma zadnych bledow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 odpowiedź na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.