Skocz do zawartości
  • 0

skrypt z danymi w .yml


Kamill0s
 Udostępnij

Pytanie

Witam!
Chciałbym poprosić kogoś uprzejmego, kto napisze mi opisany przeze mnie niżej skrypt.
Z góry mówię, że chce, aby ten skrypt był sprawdzony, albo żeby autor zanim udzieli odpowiedzi był w 100% pewny, że jest on napisany poprawnie.

Info na temat skryptu:
Otóż tak, na samym początku chciałbym, aby ten skrypt tworzył folder o nazwie "skills", w którym będą zapisywane pliki .yml nazwane nickiem gracza.
Zawarte dane w pliku .yml chciałbym, aby wyglądały w taki sposób:  Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Plik z wartościami w nim zawartymi tworzyłby się po dołączeniu gracza na serwer.
Poziom drwala i rybaka domyślnie ma być ustawione na 1.

Chciałbym, aby była komenda /skills, która wyświetlałaby na czacie informacje pobrane właśnie z pliku .yml, która wyglądałaby następująco: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!
Chciałbym też, aby inny gracz poprzez komendę /skills <nick> mógł sprawdzić informacje dotyczące poziomów umiejętności innego gracza (jeśli gracz wpisałby nick kogoś, kto nigdy nie był na serwerze, to chciałbym by wyskoczył takowy komunikat).
Chciałbym również, aby była komenda /awansdrwal,  która zwiększała by poziom drwala o 1 (pod warunkiem, że gracz miałby w ekwipunku 10 diamentów) i zapisywała tę zwiększoną wartość w pliku .yml.

Chciałbym jeszcze coś takiego, że jeśli gracz ma drugi poziom drwala, to po zniszczeniu klocka drewna wypadają nam 2 sztuki. (czyli prosty warunek)

 

Podsumowując:
Chciałbym, aby gracz mógł po wpisaniu rangi /skills <gracz> mógł zobaczyć na czacie poziomy umiejętności pobrane z pliku .yml
Chciałbym, aby po zmienieniu wartości poziomu umiejętności w pliku .yml i wpisaniu komendy /skills wyświetliła się na czacie ta zmieniona wartość.
Chciałbym, aby zależnie od poziomu umiejętności danej klasy mógł robić różne rzeczy (w tym przypadku jeśli mam 2 poziom drwala, to z 1 klocka drewna wypadają nam 2 sztuki).

Myślę, że wszystko wyjaśniłem tak jak chcę by było.
Z góry dziękuję za napisanie tego skryptu.
W razie pytań, proszę pisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 godziny temu, LuckyPotato napisał:

Mam nadzieję autorze posta, że będziesz w stanie ze wzoru edytować wysłany kod pod swój serwer. Pozdrawiam

Och, jakże Ci dziękuję.
Będę w stanie edytować ten kod pod swój serwer ;)

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...