Queito 104 Opublikowano 13 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 czerwca 2018 (edytowane) Witam, bez zbędnego gadania, robię serwer RPG czyli baza danych gracza będzie troszkę obszerna. W jaki sposób to robić? Przy starcie ładować zmienne - to wiem, podstawa. A jak przy zapisywaniu? Przy wyłączeniu serwera, co kilka godzin czy jak? Prosiłbym również o kod @edit zły dział, jakbyście mogli przenieść Edytowane 13 czerwca 2018 przez Queito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 yooniks 347 Opublikowano 14 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2018 Cytat Przy starcie ładować zmienne - to wiem, podstawa. to juz jak wolisz, ale takie cos mozesz ladowac przy wejsciu gracza, a usuwac po jego wyjsciu - zeby tak bardzo nie obciazac serwera jak bedzie stal kilka dni bez restartu - bo wyobraz sobie ze przez kilka godzin wbije ok. tysiąc graczy, a i tak pozniej bedzie gralo tylko 100, wiec niepotrzebnie w pamieci trzymac te 900. A co do kodu to gotowca raczej nie dostaniesz, a jak tak bardzo chcesz to mozesz sobie zawsze zapozyczyc z innych projektow opensource np: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Queito 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Taq 155 Opublikowano 14 czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 czerwca 2018 Ten temat został przeniesiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 17 czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2018 @yooniks, narazie spróbuję ogarnąć z FLAT, także zrobiłem takie coś Po wejściu gracza, próbuje odnaleźć plik o jego nicku, jeżeli go znajdzie (oczywiście nie foreachuje listy tylko wiadomo jako pojedynczy plik ale tak lepiej to brzmi :D) i nie istnieje taki obiekt (gracza) to wtedy go tworzy z pliku, a jeżeli nie istnieje pliki ani nie ma obiektu(tego gracza) to tworzy nowy obiekt i podstawowych wartościach. Po wyjściu gracza, jeżeli obiekt != null to wtedy: tworzy plik o nicku gracza jeżeli on nie istnieje, zapisuje zmienne i robie obiekt = null (tak się chyba usuwa prawda? :D), i usuwam go z Mapki(uuid) Po wyłączeniu serwera każdy obiekt który istnieje, zapisuje go po prostu Dzięki bardzo za to, że masz mózg przy tym włączaniu itd:D yooniks 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Queito 104
Witam, bez zbędnego gadania, robię serwer RPG czyli baza danych gracza będzie troszkę obszerna.
W jaki sposób to robić?
Przy starcie ładować zmienne - to wiem, podstawa.
A jak przy zapisywaniu? Przy wyłączeniu serwera, co kilka godzin czy jak? Prosiłbym również o kod
@edit
zły dział, jakbyście mogli przenieść
Edytowane przez QueitoOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi