Skocz do zawartości
  • 0

Skrypt/plugin pvp (nietypowy)


Umbreon97

Pytanie

Witam, mam zlecenie na skrypt/plugin do pvp typu 1vs1.

Jednak pvp które zbudowałem wymaga raczej innej formy niż typowe pluginy.

Wytłumaczę mniej więcej o co chodzi, a po szczegóły zapraszam na discord który jest na dole.

Są mosty, za każdym mostem jest arena, zadaniem jest napisać tak, aby gracz bez danej ilości punktów nie mógł wejść na kolejny most, a jak będzie miał za dużo punktów to poprzedni most się zamknie.

Nie był by to problem zrobić tak gdyby nie kilka faktów:

- Areny pvp są okrągłe i z trybunami dla publiczności obok.

- Są tak ułożone że chcąc zaznaczyć całą strefę areny zaznaczasz kawałek drugiej.

Dlatego rozwiązaniem jest zrobić tak by arena i pole do którego nie da się wejść było osobno (pole na moście (kilka kratek))

O teren w którym można się bić zadbam ja, tylko potrzebuje tej punktacji.

Forma dołanczania do areny ma być przez kliknięcie tabliczki, oraz gdy zajdzie taka potrzeba bym mógł w esentials dodać też komędą.\

Osobiście używam pluginu 1vs1, i w sumie oczekuję czegoś podobnego.

Skrypt może być, jednak wolał bym to w formie pluginu z folderem gdzie będę mógł zmieniać zmienne, oczywiście za plugin zapłacę więcej.

ps. Ktoś już próbował to zrobić i mu się nie udało, jeśli chcesz dostaniesz ten plik by dokładniej przypatrzeć się o co chodzi.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
on death of player:
	if attacker is a player:
		add 1 to {punkty::%attacker%}
		send "&cOtrzymales 1 punkt za zabojstwo" to the attacker
		subtract 1 from {punkty::%victim%}
		send "&cOdjeto 1 punkt za smierc" to the victim
		stop
	if {punkty::%attacker%} > 10: # jesli punkty gracza pozwalaja odblokowac nowy most [10] [modify]
		add member %attacker% to wg region "region_nowymost_arena1" in world "nazwa_swiata" # dodaj gracza do regionu [region nowego mostu z areny 1] w swiecie (nazwa swiata) [modify]
		remove member %attacker% from wg region "region_starymost" in world "nazwa_swiata" # usun gracza z regionu [region starego mostu] w swiecie [nazwa swiata] [modify]

[modify] - mozesz zmienic
[<cos>] - zmieniasz (oczywiscie w kodzie).

Do tego musisz stworzyć sobie regiony mostów w WorldGuardzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...