every 6 second:
loop all players:
set {HPKK::%loop-player%} to 0
set {_licz::%loop-player%} to 0
set {_serc::%loop-player%} to 0
loop 40 times:
add 0.5 to {_licz::%loop-player%}
if lore of {naszyjnik::%loop-player%} contains "&eDodatkowe HP&8:&6 %{_licz::%loop-player%}%":
add {_licz::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%}
if lore of {kolczyki::%loop-player%} contains "&eDodatkowe HP&8:&6 %{_licz::%loop-player%}%":
add {_licz::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%}
if {_licz::%loop-player%} is equal to 20:
set {HPKK::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%}
execute console command "HPD %loop-player%"
Jak bardzo to może lagować serwer ? (bo często co jakieś 3 minuty mam ściny i prawdopodobnie, sądzę że ten fragment kodu korkuje serwer w wyniku czego ścina na 4 sekundy cały serw)
Ma ktoś pomysł jak to ewentualnie zoptymalizować, aby mniej lagowało ?
Pytanie
Nieaktywny
every 6 second: loop all players: set {HPKK::%loop-player%} to 0 set {_licz::%loop-player%} to 0 set {_serc::%loop-player%} to 0 loop 40 times: add 0.5 to {_licz::%loop-player%} if lore of {naszyjnik::%loop-player%} contains "&eDodatkowe HP&8:&6 %{_licz::%loop-player%}%": add {_licz::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%} if lore of {kolczyki::%loop-player%} contains "&eDodatkowe HP&8:&6 %{_licz::%loop-player%}%": add {_licz::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%} if {_licz::%loop-player%} is equal to 20: set {HPKK::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%} execute console command "HPD %loop-player%"
Jak bardzo to może lagować serwer ? (bo często co jakieś 3 minuty mam ściny i prawdopodobnie, sądzę że ten fragment kodu korkuje serwer w wyniku czego ścina na 4 sekundy cały serw)
Ma ktoś pomysł jak to ewentualnie zoptymalizować, aby mniej lagowało ?
Wstawiam w CODE.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi