Skocz do zawartości
  • 0

Jak bardzo to moze lagowac ? xD


Nieaktywny

Pytanie

every 6 second:
    loop all players:
        set {HPKK::%loop-player%} to 0
        set {_licz::%loop-player%} to 0
        set {_serc::%loop-player%} to 0
        loop 40 times:
            add 0.5 to {_licz::%loop-player%}
            if lore of {naszyjnik::%loop-player%} contains "&eDodatkowe HP&8:&6 %{_licz::%loop-player%}%":
                add {_licz::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%}
            if lore of {kolczyki::%loop-player%} contains "&eDodatkowe HP&8:&6 %{_licz::%loop-player%}%":
                add {_licz::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%}
            if {_licz::%loop-player%} is equal to 20:
                set {HPKK::%loop-player%} to {_serc::%loop-player%}
                execute console command "HPD %loop-player%"

 

 

Jak bardzo to może lagować serwer ? (bo często co jakieś 3 minuty mam ściny i prawdopodobnie, sądzę że ten fragment kodu korkuje serwer w wyniku czego ścina na 4 sekundy cały serw)

Ma ktoś pomysł jak to ewentualnie zoptymalizować, aby mniej lagowało ?

 

Edytowane przez Nieaktywny
Nieaktywny

Wstawiam w CODE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Moze spróbuj jakos to napisac aby nie bylo "every 6 seconds" bo to moze lagowac... Dodatkowo te wszystkie loop'y wygladaja na przyczyne lagow (wg mnie oczywiscie)

Moge ci dac moj skrypt na akcesoria, bardzo rozbudowany, ze skrzynkami, tarczami, naszyjnikami, pierscieniami i kolczykami (kazda czesc daje 2 rozne bonusy: tarcza: +%obrony i -% speeda, naszyjnik: +%speeda, +%ataku na potwory, pierscien: +%atak, +%szansa na krytyka (2x dmg), kolczyki: +hp i +%ataku na potwory, 11 rodzajow kazdego akcesoria), gui z nimi (/konto). Wszystko prawie za darmo (pisz pw o cene, nie koniecznie musza byc pieniadze, gram tez na twoim serwerze przeciez, a itemkami nie pogardze xDDD)

Offtopic: Nareszcie ogarniesz te lagi na serwerze? XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, KrisSx napisał:

Moze spróbuj jakos to napisac aby nie bylo "every 6 seconds" bo to moze lagowac... Dodatkowo te wszystkie loop'y wygladaja na przyczyne lagow (wg mnie oczywiscie)

Moge ci dac moj skrypt na akcesoria, bardzo rozbudowany, ze skrzynkami, tarczami, naszyjnikami, pierscieniami i kolczykami (kazda czesc daje 2 rozne bonusy: tarcza: +%obrony i -% speeda, naszyjnik: +%speeda, +%ataku na potwory, pierscien: +%atak, +%szansa na krytyka (2x dmg), kolczyki: +hp i +%ataku na potwory, 11 rodzajow kazdego akcesoria), gui z nimi (/konto). Wszystko prawie za darmo (pisz pw o cene, nie koniecznie musza byc pieniadze, gram tez na twoim serwerze przeciez, a itemkami nie pogardze xDDD)

Offtopic: Nareszcie ogarniesz te lagi na serwerze? XD

po prostu potrzebuje pomysłu jak to zoptymalizować (np: jakiś inny ivent).

Hmmm właśnie wpadłem na pomysł który może to naprawić (przynajmniej na jednym z trybów bo na drugim to nawaliłem od cholery - ultraenchant xD)

Ale nie pogardzę też innymi propozycjami.

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, xN0MANDx napisał:

Jak bardzo to może lagować serwer ? (bo często co jakieś 3 minuty mam ściny i prawdopodobnie, sądzę że ten fragment kodu korkuje serwer w wyniku czego ścina na 4 sekundy cały serw)

Ma ktoś pomysł jak to ewentualnie zoptymalizować, aby mniej lagowało ?

4 sekundy? Brzmi jak jakaś próba połączenia. Widocznie łączysz się z jakąś witryną, bazą danych, czymkolwiek w głównym wątku serwera. Najlepiej byłoby zrobić timing serwera i zobaczyć. Tam wszystko byłoby dokładnie opisane.

3 godziny temu, KrisSx napisał:

Moze spróbuj jakos to napisac aby nie bylo "every 6 seconds" bo to moze lagowac... Dodatkowo te wszystkie loop'y wygladaja na przyczyne lagow (wg mnie oczywiscie)

Pętla nie ma nic do lagów. Chyba, że iteruje przez na prawdę dużą ilość rzeczy.

every tworzy po prostu zadanie do głównego wątku na co ileś tam ticków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, TheMolkaPL napisał:

4 sekundy? Brzmi jak jakaś próba połączenia. Widocznie łączysz się z jakąś witryną, bazą danych, czymkolwiek w głównym wątku serwera. Najlepiej byłoby zrobić timing serwera i zobaczyć. Tam wszystko byłoby dokładnie opisane.

Pętla nie ma nic do lagów. Chyba, że iteruje przez na prawdę dużą ilość rzeczy.

every tworzy po prostu zadanie do głównego wątku na co ileś tam ticków.

W jakim sensie "timing" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...