Skocz do zawartości
  • 0

Problem ze skryptem


kerpson
 Udostępnij

Pytanie

Mam zaczęty skrypt ale nie działa mi on.

Mimo iż ktoś jest na serwerze to pokazuje ze nie ma on rangi.

on join:
	if {praca.%player%} is not set:
		set {praca.%player%} to "{@bezrobotny}"
command /info [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			if {praca.%player%} is not set:
				send "&cNie posiadasz pracy" to player
				stop
			open chest with 3 rows named "{@infoPrefix}" to player
			set {_slot} to 0
			loop 9 times:
				set player's current inventory's slot {_slot} to blue glass named "&8##"
				add 1 to {_slot}
		else:
			if {praca.%arg 1%} is not set:
				send "&cNie posiadasz pracy" to player
				stop
			open chest with 3 rows named "{@infoPrefix}" to player
			set {_slot} to 0
			loop 9 times:
				set player's current inventory's slot {_slot} to blue glass named "&8##"
				add 1 to {_slot}		

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

W sumie błędem nie jest że dajesz <text>, ale bezpieczniej jest dać <player> :) 

Godzinę temu, HotAngel2K17 napisał:

pokazuje ze nie ma on rangi.

Raczej pracy, a nie rangi :) bo z kodu, żadnej rangi nie widze.

A ten ktoś, wyszedł i wszedł na serwer po zainstalowaniu skryptu :) ?

 

//Chyba, że chcesz mieć ten <text> to daj jeszcze jakiś warunek na sprawdzanie (jeżeli jest konieczny) czy ten gracz jest online :) 

Edytowane przez knugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

to musisz podać dokładny nick :/ a bez argumentu normalnie wyświetla gui?

I te else nie jest potrzebne. 

on join:
	if {praca.%player%} is not set:
		set {praca.%player%} to "{@bezrobotny}"
command /info [<text>]:
	trigger:
		if arg 1 is not set:
			if {praca.%player%} is not set:
				send "&cNie posiadasz pracy" to player
				stop
			open chest with 3 rows named "{@infoPrefix}" to player
			set {_slot} to 0
			loop 9 times:
				set player's current inventory's slot {_slot} to blue glass named "&8##"
				add 1 to {_slot}
			stop #Stopuje kod, dalej nie pójdzie.
		#Tutaj już jest wiadome, że gracz wpisał argument.
		if {praca.%arg 1%} is not set:
			#{praca.knugi} -> tego variablesu nie ma i wysyła wiadomośc
			send "&cNie posiadasz pracy" to player #Ogólnie powinno być "Gracz %arg 1% (knugi) nie posiada pracy.
			stop
		open chest with 3 rows named "{@infoPrefix}" to player #i to bez zmian.
		set {_slot} to 0
		loop 9 times:
			set player's current inventory's slot {_slot} to blue glass named "&8##"
			add 1 to {_slot}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...