Skocz do zawartości
  • 0

Jak zrobić top graczy na Tab?


MrGlind
 Udostępnij

Pytanie

Siemka, chciałem zrobić top graczy na tab. Tutaj macie kod z mojego skryptu na topke:

command /top [<text&gt]:
 trigger:
  if arg 1 is not set:
   send "&cPoprawne uzycie &7/top pvp"
  if arg 1 is "pvp":
   set {_num} to size of {rank.r: :*}
   loop {_num} times:
    loop {rank.r: :*}:
     if {_topscore.%loop-number%} is not set:
      set {_topscore.%loop-number%} to loop-value
      set {_topplayer.%loop-number%} to loop-index
     else if loop-value is greater than {_topscore.%loop-number%}:
      set {_topscore.%loop-number%} to loop-value
      set {_topplayer.%loop-number%} to loop-index
    remove {_topscore.%loop-number%} from {rank.r: :*}
   loop {_num} times:
    if loop-number is less than or equal to 10:
     send "&7%{_topplayer.%loop-number%}% &8- &a%{_topscore.%loop-number%}%" to player
     set {rank.r::%{_topplayer.%loop-number%}%} to {_topscore.%loop-number%}
   stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

# przepisywanie listy do listy roboczejloop {rank.r::*}:	set {_lista::%loop-index%} to loop-value# wyznaczanie pierwszych 10 miejscloop 10 times:	loop {_lista::*}:		{_topscore.%loop-number%} is not set:			set {_topscore.%loop-number%} to loop-value			set {_topplayer.%loop-number%} to loop-index		loop-value is more than {_topscore.%loop-number%}:			set {_topscore.%loop-number%} to loop-value			set {_topplayer.%loop-number%} to loop-index	delete {_lista::%{_topplayer.%loop-number%}%}# tutaj musisz umiescic kod na tab# zmienne {_topscore.1}, {_topscore.2}, {_topscore.3} itd. przechowuja ilosc pkt kolejnych miejsc# zmienne {_topplayer.1}, {_topplayer.2}, {_topplayer.3} itd. przechowuja nazwy graczy z kolejnych miejsc

(kod nietestowany)

Gotowego kodu na tab Ci nie podam bo nigdy się tym nie bawiłem.

Ten kod musisz sobie wsadzić do np. every 10 seconds albo do funkcji (z ws) i wywoływać funkcję za każdym razem gdy jakiś gracz dostaje lub traci pkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jeśli lista ma postać {rank.r::%nazwa gracza%} = pkt, to najłatwiej chyba tak:

command /zreuj [<text&gt]:    trigger:        arg is set:            {rank.r::%arg%} is set:                delete {rank.r::%arg%}                send "wyzerowales pkt gracza %arg%"                stop            send "nie znaleziono gracza %arg%"            stop        send "kogo pkt chcesz wyzerowac? /zeruj <nick>"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...