Skocz do zawartości
  • 0

SkRayFall Skript Particles


Delcio
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Pierwszy raz tak się bawię particlesami, lecz udało mi się coś takiego zrobić:

command /test:
	trigger:
		set {_loc} to location of player
		add 1 to y-location of {_loc}
		loop 4 times:
			loop all blocks in radius 5 of player:
				set {_x} to floor(distance between {_loc} and loop-block)
				if {_x} is loop-number:
					if y-location of loop-block is "%y-location of {_loc}%.5" parsed as number:
						loop all players:
							loop 3 times:
								show 2 "flame" particles at loop-block for loop-player offset by 0.1, 0.1, 0.1
			wait 1 second

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 minuty temu, knugi napisał:

Pierwszy raz tak się bawię particlesami, lecz udało mi się coś takiego zrobić:

command /test:
	trigger:
		set {_loc} to location of player
		add 1 to y-location of {_loc}
		loop 4 times:
			loop all blocks in radius 5 of player:
				set {_x} to floor(distance between {_loc} and loop-block)
				if {_x} is loop-number:
					if y-location of loop-block is "%y-location of {_loc}%.5" parsed as number:
						loop all players:
							loop 3 times:
								show 2 "flame" particles at loop-block for loop-player offset by 0.1, 0.1, 0.1
			wait 1 second

 

Tylko że mi bardziej o takie coś chodziło :/ Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...