Rejszpat 378 Opublikowano 7 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2018 Czy jest możliwość wstawienia w kod z PirateSK create wg region "Region" between X and Y in world of player zamiast X i Y pozycji zaznaczonych WorldEditem? Coś takiego jak: set {_loc1} to pierwsza pozycja z w.e. set {_loc2} to druga pozycja z w.e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Nieaktywny Opublikowano 7 kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 kwietnia 2018 (edytowane) Spróbuj pokombinować z right i left click on right click with Wooden Axe: set event-block's x-coordinate to {coords1} on left click with Wooden Axe: set event-block's z-coordinate to {coords2} command /xxx: trigger: create wg region "Region" between {coords1} and {coords2} in world of player send "ok." Nie testowałem, ale powinno działać Edytowane 7 kwietnia 2018 przez Nieaktywny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Rejszpat 378 Opublikowano 8 kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 kwietnia 2018 No ale właśnie problem w tym że to będzie słabe rozwiązanie To mi chodzi o normalne pozycje z WorldEdita, a nie takie udawane. //Łączę ~ JanekJaran Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Rejszpat 378
Czy jest możliwość wstawienia w kod z PirateSK
create wg region "Region" between X and Y in world of player
zamiast X i Y pozycji zaznaczonych WorldEditem? Coś takiego jak:
set {_loc1} to pierwsza pozycja z w.e.
set {_loc2} to druga pozycja z w.e.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi