Mrkogutmrkgt 7 Opublikowano 26 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2018 (edytowane) Wie ktoś jak zrobić zmienną dla każdego przedmiotu, aby była inna? Tworzę skrypt na przedmiot, lecz podczas dodawania ulepszenia do miecza, dodaje się on do wszystkich jakie są w eq. Istnieje zmienna która umożliwia oddzielanie tych mieczy? Edytowane 26 marca 2018 przez Mrkogutmrkgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 26 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2018 Zmienna grupowa {zmienna::*} Mrkogutmrkgt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mrkogutmrkgt 7 Opublikowano 26 marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2018 Ehh, zobacz na kawałek skryptu. Pierwsza jego część działa bezproblemowo. on rightclick: if player's tool is {@nawiercacz}: if {aktywnynaw.%player%} = 0: send "&a&lAktywowano nawiercacz" add 1 to {aktywnynaw.%player%} remove 1 {@nawiercacz} from player else: if {aktywnynaw.%player%} = 1: send "&4Masz juz aktywny nawiercacz." cancel event Lecz, gdy chce się do niej odnieść: on rightclick: if {aktywnysocket.%player%} = 1: if {liczbamiejsc::*} = 0: set {aktywnysocket.%player%} to 0 execute player command "/lore &8&l>-{ }-<" Nic się nie dzieje. W skrypcie chodzi o to, że używając specjalnego przedmiotu gracz może dodać do przedmiotu "miejsce" na ulepszenie. Miejsce jest określane jako lore &8&l>-{ }-<. Zmienna liczbamiejsc to ilość tych miejsc, którą ma dany przedmiot (limit 4). Nawiercacz moge bez problemu aktywować, lecz klikając prawy przycisk myszki z mieczem w ręku nic się nie dzieje ;/. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 26 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 marca 2018 3 godziny temu, Mrkogutmrkgt napisał: Ehh, zobacz na kawałek skryptu. Pierwsza jego część działa bezproblemowo. on rightclick: if player's tool is {@nawiercacz}: if {aktywnynaw.%player%} = 0: send "&a&lAktywowano nawiercacz" add 1 to {aktywnynaw.%player%} remove 1 {@nawiercacz} from player else: if {aktywnynaw.%player%} = 1: send "&4Masz juz aktywny nawiercacz." cancel event Lecz, gdy chce się do niej odnieść: on rightclick: if {aktywnysocket.%player%} = 1: if {liczbamiejsc::*} = 0: set {aktywnysocket.%player%} to 0 execute player command "/lore &8&l>-{ }-<" Nic się nie dzieje. W skrypcie chodzi o to, że używając specjalnego przedmiotu gracz może dodać do przedmiotu "miejsce" na ulepszenie. Miejsce jest określane jako lore &8&l>-{ }-<. Zmienna liczbamiejsc to ilość tych miejsc, którą ma dany przedmiot (limit 4). Nawiercacz moge bez problemu aktywować, lecz klikając prawy przycisk myszki z mieczem w ręku nic się nie dzieje ;/. Wyjaśnij mi działanie skryptu dokładnie to go napiszę od zera, bo nie jestem wstanie ogarnąć co twój skrypt robi ;p Mrkogutmrkgt 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Mrkogutmrkgt 7 Opublikowano 26 marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 marca 2018 Przy użyciu specjalnego przedmiotu który dropi z mobow dodaje się miejsce do ulepszenia do miecza siekiery lub luku. W to miejsce można włożyć ulepszacz ktory dodaje: toxic - 6 obrazen wampir- ma25%szanse na przywrocenie ci 1.5 hp niszczyciel -ma 25% na zniszczenie o 3 użycia wiecej Do łuku: wielostrzał-przy strzale wystrzeli dodatkowo 4 strzaly Do zbroi: pancer- przy otrzymaniu obrażeń ma 10% na zmniejszenie ich o 1 regeneracja- przy otrzymaniu obrażeń ma 14% na przywrócenie 2 hp blok- przy otrzymaniu obrażeń ma 11% na zablokowanie ciosu Ulepszenia nie mają się łączyć i maja być jako osobne przedmioty. Ulepszacze to flint, a nawiercacz (daje miejsce) to slimeball. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Queito 104 Opublikowano 27 marca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 marca 2018 Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Mrkogutmrkgt 7
Wie ktoś jak zrobić zmienną dla każdego przedmiotu, aby była inna?
Tworzę skrypt na przedmiot, lecz podczas dodawania ulepszenia do miecza, dodaje się on do wszystkich jakie są w eq.
Istnieje zmienna która umożliwia oddzielanie tych mieczy?
Edytowane przez MrkogutmrkgtOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi