Skocz do zawartości
  • 0

Zmienna


Mrkogutmrkgt
 Udostępnij

Pytanie

Wie ktoś jak zrobić zmienną dla każdego przedmiotu, aby była inna?

Tworzę skrypt na przedmiot, lecz podczas dodawania ulepszenia do miecza, dodaje się on do wszystkich jakie są w eq.

Istnieje zmienna która umożliwia oddzielanie tych mieczy?

Edytowane przez Mrkogutmrkgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ehh, zobacz na kawałek skryptu. Pierwsza jego część działa bezproblemowo. 

on rightclick:
    if player's tool is {@nawiercacz}:
        if {aktywnynaw.%player%} = 0:
            send "&a&lAktywowano nawiercacz"
            add 1 to {aktywnynaw.%player%}
            remove 1 {@nawiercacz} from player
        else:
            if {aktywnynaw.%player%} = 1:
                send "&4Masz juz aktywny nawiercacz."
                cancel event

Lecz, gdy chce się do niej odnieść:

on rightclick:        
    if {aktywnysocket.%player%} = 1:                
        if {liczbamiejsc::*} = 0:
            set {aktywnysocket.%player%} to 0
            execute player command "/lore &8&l>-{ }-<"

 

Nic się nie dzieje.

W skrypcie chodzi o to, że używając specjalnego przedmiotu gracz może dodać do przedmiotu "miejsce" na ulepszenie. Miejsce jest określane jako lore &8&l>-{ }-<. 

Zmienna liczbamiejsc to ilość tych miejsc, którą ma dany przedmiot (limit 4). Nawiercacz moge bez problemu aktywować, lecz klikając prawy przycisk myszki z mieczem w ręku nic się nie dzieje ;/.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, Mrkogutmrkgt napisał:

Ehh, zobacz na kawałek skryptu. Pierwsza jego część działa bezproblemowo. 

on rightclick:
    if player's tool is {@nawiercacz}:
        if {aktywnynaw.%player%} = 0:
            send "&a&lAktywowano nawiercacz"
            add 1 to {aktywnynaw.%player%}
            remove 1 {@nawiercacz} from player
        else:
            if {aktywnynaw.%player%} = 1:
                send "&4Masz juz aktywny nawiercacz."
                cancel event

Lecz, gdy chce się do niej odnieść:

on rightclick:        
    if {aktywnysocket.%player%} = 1:                
        if {liczbamiejsc::*} = 0:
            set {aktywnysocket.%player%} to 0
            execute player command "/lore &8&l>-{ }-<"

 

Nic się nie dzieje.

W skrypcie chodzi o to, że używając specjalnego przedmiotu gracz może dodać do przedmiotu "miejsce" na ulepszenie. Miejsce jest określane jako lore &8&l>-{ }-<. 

Zmienna liczbamiejsc to ilość tych miejsc, którą ma dany przedmiot (limit 4). Nawiercacz moge bez problemu aktywować, lecz klikając prawy przycisk myszki z mieczem w ręku nic się nie dzieje ;/.

Wyjaśnij mi działanie skryptu dokładnie to go napiszę od zera, bo nie jestem wstanie ogarnąć co twój skrypt robi ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Przy użyciu specjalnego przedmiotu który dropi z mobow dodaje się miejsce do ulepszenia do miecza siekiery lub luku. W to miejsce można włożyć ulepszacz ktory dodaje:

toxic - 6 obrazen

wampir- ma25%szanse na przywrocenie ci 1.5 hp

niszczyciel -ma 25% na zniszczenie o 3 użycia wiecej

Do łuku:

wielostrzał-przy strzale wystrzeli dodatkowo 4 strzaly

Do zbroi:

pancer- przy otrzymaniu obrażeń ma 10% na zmniejszenie ich o 1

regeneracja- przy otrzymaniu obrażeń ma 14% na przywrócenie 2 hp

blok- przy otrzymaniu obrażeń ma 11% na zablokowanie ciosu

Ulepszenia nie mają się łączyć i maja być jako osobne przedmioty. Ulepszacze to flint, a nawiercacz (daje miejsce) to slimeball. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...