Skocz do zawartości
  • 1

Wylaczanie wybuchu creepera


DeLajt

Pytanie

Witam chciałbym sk dzięki któremu gracz jest chroniony przed wybuchami creeperów.

Gdy gracz wpisze komende /creeper zabiera z konta gracza np. 5 000$ i na 30 min creepery nie wybuchaja przy graczu (coś w stylu on creeper explosion cancel event) po 30 min creepery znowu normalnie wybuchają :)

 

Poleci like.!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

To skoro znasz event na niewybuchanie creeperów to co za kłopot połączyć to z warunkiem i pętlą?

Nie napiszę Ci gotowca, bo potem chwalicie się "autorskimi" skryptami a ciągniecie wszystko z neta.

 

1. Robisz zmienną {czas::%player%} 
2. Zmienną przypisujesz do komendy /kup > jeżeli gracz ma 5k to aktywuje umiejętność > If player's balance is equal to or bigger than 5000:
3. Podczas wybuchu creepera sprawdzasz atakowanego czy ma aktywną umiejętność > on creeper explosion: loop all player in radius 5: if {czas::%loop-player%} is true: cancel event
4. Robisz czasową "pętle" która sprawdza czas, możesz to zrobić na warunku, przy kupowaniu czyli > po kupnie: set {czas::%player%} to true > wait 30 minutes > set {czas::%player%} to false

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Może nie działać ponieważ dawno nie pisałem i sporo zapomniałem xD

variables:
	{czas::%player%} = 0
	
command /creeper:
	trigger:
		If player's balance is equal to or bigger than 5000:
			set {czas::%player%} to 30
			remove 5000 from player's balance
			
on creeper explosion:
	loop all player in radius 5:
		if {czas::%player%} >= 1:
			cancel event

every 1 minute:
	loop all player:
		if {czas::%loop-player%} >= 1:
			remove 1 from {czas::%loop-player%}

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...