Skocz do zawartości
  • 0

Dodanie przedmiotu i gracza do zmiennej


MateoxPL

Pytanie

11 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

add player to {grupowa::*}

i nie wiem jak chcersz dodać przedmiot

add stone to {items::*}

command /dajitemki:
	trigger:
		loop {grupowa::*}:
			loop {items::*}:
				give loop-value-2 to loop-value-1
				remove player from {grupowa::*} #lub# subtract player from {grupowa::*}
#nie testowane

 

Edytowane przez Queito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Queito

Dzięki za odpowiedź
ogólnie to chcę zrobić takie coś jak
komendę /schowajitem i gdy gracz wpiszę to item który trzyma w ręce mu się usuwa i dodaje do zmiennej wraz z graczem który to wpisał
lecz gdy wpisze /dajitem to mu przywraca dany przedmiot do eq i usuwa item i jego ze zmiennej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, MateoxPL napisał:

@Queito

Dzięki za odpowiedź
ogólnie to chcę zrobić takie coś jak
komendę /schowajitem i gdy gracz wpiszę to item który trzyma w ręce mu się usuwa i dodaje do zmiennej wraz z graczem który to wpisał
lecz gdy wpisze /dajitem to mu przywraca dany przedmiot do eq i usuwa item i jego ze zmiennej :)

Ale daj lajkacza :C

command /schowajitem:
	trigger:
		if {item::%player%} is set:
			give {item::%player%} to player
			clear {item::%player%}
			set {item::%player%} to player's held item
			remove player's held item from player's inventory
		else:
			set {item::%player%} to player's held item
			remove player's held item from player's inventory

		

trzeba pisać, że dla jednego gracza :<

jeżeli to player's held item będzie wywalać błędy spróbuj player's tool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Queito

Dzięki działa 
a wiesz jak zrobić aby na 10 sekund chowało przedmiot po czym go zwracało graczowi który wpisał?
i gdy gracz ten co wpisał komendę wyjdzie z serwera to zostawi przedmiot w zmiennej i gdy wejdzie ponownie na serwer to mu go da

Edytowane przez MateoxPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /schowajitem:
	trigger:
		if {item::%player%} is set:
			give {item::%player%} to player
			clear {item::%player%}
			set {item::%player%} to player's held item
			remove player's held item from player's inventory
		else:
			set {item::%player%} to player's held item
			remove player's held item from player's inventory
			wait 10 second
			if player is online:
				give {item::%player%} to player
				clear {item::%player%}
on join:
	if {item::%player%} is set:
		give {item::%player%} to player
		clear {item::%player%}
	else:
		send "&4[DEBUG]&7 Gracz nie ma zadnego przedmiotu w schowku" to player # zrobilem debuga, zebys sprawdzil czy itemy beda sie powtarzaly, bo nie mam pewności do clear ;p

 

Edytowane przez Queito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

@Queito

Dzięki wielkie za pomoc wszystko hula tylko jeszcze 1 pytanko
jak przenieść ze zmiennej {item1.item} do gracza offline (który wyszedł z serwera) który jest w {item::%player%}
np w zmiennej 
{item1.item} jest diament i gdy gracz wyjdzie to aby mu dawalo do zmiennej {item::%player%}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 minuty temu, MateoxPL napisał:

@Queito

Dzięki wielkie za pomoc wszystko hula tylko jeszcze 1 pytanko
jak przenieść ze zmiennej {item1.item} do gracza offline (który wyszedł z serwera) który jest w {item::%player%}
np w zmiennej 
{item1.item} jest diament i gdy gracz wyjdzie to aby mu dawalo do zmiennej {item::%player%}

Oczywiście zmienna {item1.item} jest globalna, w sensie nie gracza ;p?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /dajitemy:
	trigger:
		loop all players:
			if {item::%loop-player%} is set:
				give {item::%loop-player%} to loop-player
				set {item::%loop-player%} to {item1.item} # (*1)
			else:
				set {item::%loop-player%} to {item1.item} # (*1)
command /schowajitem:
	trigger:
		if {item::%player%} is set:
			give {item::%player%} to player
			clear {item::%player%}
			set {item::%player%} to player's held item
			remove player's held item from player's inventory
		else:
			set {item::%player%} to player's held item
			remove player's held item from player's inventory
			wait 10 second
			if player is online:
				give {item::%player%} to player
				clear {item::%player%}
on join:
	if {item::%player%} is set:
		give {item::%player%} to player
		clear {item::%player%}
------
*1 - Jeżeli zmienna {item1.item}, nie będzie zwracać przedmiotu, po prostu wsadz tam dany item, bo nie wiem sam czy to bedzie dzialac ;p

Oczywiście da to każdemu graczowi który jest online, i nawet jak wyjdzie diament cały czas będzie w jego zmiennej, i jak wejdzie ponownie na serwer to mu go po prostu da; p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...