Skocz do zawartości
  • 0

Wykrywanie czy ktoś widzi gracza, i czy nie widzi - Problem


Qrador
 Udostępnij

Pytanie

Mam problem, otóż umiem zrobić wykrywanie gdy ktoś patrzy na gracza, patrzy dokładnie na niego, co  w sumie nie jest najlepsze, bo ktoś może go widzieć ale nie mieć na nim celownika, no ale trudno, chodzi o to, że za nic nie mogę zrobić wykrywania czy ktoś NIE patrzy na gracza. Bo wtedy też ma coś się dziać, ale nie mogę tego za nic zrobić...


Edit:
Jednak wolałbym aby było że tylko widzieć gracza, albo w odległości od celownika jakiejś żeby był, bo ciężko jest celownikiem trafić na gracza gdy ten ma speed'a

Edytowane przez Qrador
Dopisek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
W dniu 12.03.2018 o 21:06, Reedzev_ napisał:
if player's target is not a player:
	# ...

To jest do sprawdzania czy gracz nie ma na celowniku innego gracza. Podobnie więc możesz zrobić sprawdzanie, czy ma na celowniku innego gracza:

if player's target is a player:
	# ...

 

Jednak chciałbym że gdy go widać, ale nie wiem czy da się takie coś...
Bo target to się na kogoś trzeba centralnie spojrzeć, a jak ktoś ma speed'a wielkiego to jest to bardzo ciężkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...