Skocz do zawartości
  • 0

Kolory na czacie

Zeref

Pytanie

Witam, z góry piszę o tym że jestem kompletnie zielony w skryptach. Zainstalowałem je tylko pod 2 elementy których normalnie nie da się wykonać na command block's.

Mam wersje 1.12.2 i proszę was o stworzenie skryptu który dodawałby prefixy do wiadomości na czacie. Jednak nie używam żadnego systemy rang. Po prostu dodajcie do tego komendy np.

/czatprefix [NICK GRACZA] [PSEUDO-RANGA]

np.

/czatprefix Zeref0 blue

Z tych pseudo-klas chciałbym 4, blue / red / yellow / green

I by to wyglądało tak:

[NIEBIESCY] Zeref0: Hello world!

W kodzie powinno to jakoś tak wyglądać (przynajmniej w MC, nwm jak w skrypcie)
&l&9[NIEBIESCY]&r &f&lZeref0&r&f:&r &f%msg%

Mam tylko plugin Skript. Nie posiadam żadnych dodatkowych/innych pluginów na serwerze.

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

• 0

Zeref, moge zostać technikiem serwera jesli chcesz :)

A co do Skrptu,

Rangi te mozesz zrobic poprzez komendy:

/pex group Blue create

/pex group Green create

/pex group Yellow create

/pex group Red create

Jesli juz to wpiszesz, to nastepnie wpisz:

/pex group Blue prefix &b[Niebiescy]

/pex group Green prefix &a[Zieloni]

/pex group Yellow prefix &e[Zolci]

/pex group Red prefix &c[Czerwoni]

A nastepnie wgraj ten skrypt:

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Pozdrawiam, 

LjayPL789!

• 0

WIdzę co zrobiłeś w kodzie, jednak wolałbym aby po dodaniu powiedzmy "tagu" do danej osoby skrypt zaczynał podmieniać tekst, widziałem już takie coś. Gracz coś pisze na czacie a skrypt w bardzo szybkim czasie anuluje funkcje wysyłania wiadomości i wkleja ten kolorowy schemat czyli PREFIX-NICK GRACZA-WIADOMOŚĆ.

Co do technika, nie jest nam potrzebny - sam doskonale znam 6 języków programowania i siedzę w serwerach od lat. Po prosty ten cały skript.js nie jest typowym językiem programowania. Na serwerze będzie coś koło 10 osób gdyż jest to serwer prywatny.