Skocz do zawartości
  • 0

Pety


DeLajt

Pytanie

Skrypt ma dodawać:

-item chest o nazwie "&6Skrzynia Petów" lore "Kliknij aby wylosowac peta" enchant unbreaking X

-itemy pety :

     - Item : Głowa creepera nazwa "&6Pet Creeper EXP" lore "Pet dajacy doswiadczenie || Aktualny level: X || (Pasek) Exp |||||||||||||||||||| || Kliknij PPM po wiecej informacji"

    -  Item : Głowa szkieleta nazwa  "&6Pet Zombie MONEY" lore "Pet dający pieniadze || to co wyżej"

 

-item chest o nazwie "&6Klatka Peta" lore "Pet Creeper EXP || Aktualny level: X || (Pasek) Exp ||||||||||||||||||||" enchant unbreaking X

 

"&6Skrzynia Petów" - Po kliknięciu PPM gracz ma 20% szans na dostanie "&6Pet Creeper EXP" lub "&6Pet Zombie MONEY" po czym dostaje wiadomość "Gratulacje otrzymales Pet jakiś tam."

 

"&6Pet Creeper EXP" - Jest to zwykły item gdy gracz go trzyma w ekwipunku generuje on dla niego expa  (np. 10expa/min oczywiście gracz musi być online)

Pet posiada swój level zaczyna na 1 i daje on wtedy (np. 10expa/min), peta można expić dzięki czemu będzie zdobywał kolejne levele. Przy 10lvlu będzie on dawał np. 100expa/min. Maksymalny level może być np. 500 lub bez ogarniczeń. Ilość expa do wbicia kolejnego lvla będzie zwiększana algorytmem x + 20%x (ilość expa potrzebna na drugi lvl : 100 ilosć potrzebna na trzeci lvl : 120 itd.)

Expem dla peta będzie jego pokarm (karmimy peta -> zwiększa mu się poziom expa -> zwiększa mu się lvl) karmić będzie się go dało kilkoma itemami :

Cobblestone - 1pkt. expa

Iron ingot - 40pkt. expa

Gold ingot - 50pkt expa

Diamond - 500pkt. expa

Jak nakarmić peta : klikamy ppm na itemie pet creeper otwiera nam się gui a w nim kilka opcji w tym "&6Nakarm peta" gdy klikniemy otwiera się następne gui w którym są : cobblestone / iron / gold / diamond. Po kliknięciu w któryś z nich dodawane są pkt expa peta i oczywiście zabiera dany item z ekwipunku gracza.

Pet money działa tak samo tylko że z pieniędzmi :)

 

Drugą opcją w gui będzie wypłacanie expa, gdy klikniemy gracz otrzymuje całą zebraną ilosć expa zebranego przez peta. W lore powinna pisać ilosć expa jaką zdobył pet.

 

Trzecia ostatnia rzecz w gui to zamkniecie peta w klatce gdy klikniemy pet nam znika a w eq pojawia się chest "&6Klatka Peta" lore "Pet Creeper EXP || Aktualny level: X || (Pasek) Exp ||||||||||||||||||||" enchant unbreaking X

Będzie on "przechowywał" naszego peta aby można było nim handlować, zawiera również informacje o jego lvlu oraz expie. Gdy gracz kliknie na klatkę otrzymuje spowrotem peta.

 

Teraz ważne informacje :

-Gracz może posiadać tylko jednego peta exp oraz money

-Gracz nie może peta wyrzucać / przechowywać w skrzyni, enderchescie, piecyku etc. (może to robić ze skrzynią peta / klatką)

-Ogólny wygląd peta ma być taki : Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! bez tego passive i opisu

 

 

To już chyba wszystko jak są dalej pytania to pytać :) 

Edytowane przez Ewald
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

 @knugi chciałbym aby dropił ze skrzynek wiesz coś typu itemcase ale domyślam się że byłby problem w tym aby gracz miał jednego peta w eq więc dodam "Skrzynia Peta" do itemcase i z niego szansa na drop peta / przy czym gdy się już go ma nie da się otworzyć :)

Tak więc pet exp lub money ma dropić z szansa hmm do ustawienia w configu (np. 20%) "&6Skrzynia Peta" lore "Masz szanse otrzymać peta!" 

 

PAMIĘTAJ że gracz może mieć 1 peta z danego rodzaju :D

 

Co do expa algorytm exp potrzebny do wbicia 2lvla do ustawienia w configu np. 100 algorytm x+20% (na 3lvl potrzebne 120 expa)

Edytowane przez DeLajt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...