Skocz do zawartości
  • 0

Drzwi na klucz


Whitets
 Udostępnij

Pytanie

8 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
options:
	klucz: Tripwire Hook of unbreaking 10 named "&7Klucz do drzwi"

command /klucz:
	trigger:
		if player have permission "klucz.daj":
			give {@klucz} to player

on rightclick on any door or chest:
	if player's tool is not {@klucz}:
		cancel event

on break of any door or chest:
	if player's tool is not {@klucz}:
		cancel event

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
2 godziny temu, SayJacoB napisał:
options:
	klucz: Tripwire Hook of unbreaking 10 named "&7Klucz do drzwi"

command /klucz:
	trigger:
		if player have permission "klucz.daj":
			give {@klucz} to player

on rightclick on any door or chest:
	if player's tool is not {@klucz}:
		cancel event

on break of any door or chest:
	if player's tool is not {@klucz}:
		cancel event

 

Możesz dodać aby każdy gracz miał taki klucz np. jak wpiszę /klucz nick wytworzy się jego klucz. I jak postawi drzwi to tylko on może je otwierać???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
options:
	klucz: Tripwire Hook of unbreaking 10 named "&7Klucz do drzwi i skrzynek"

command /klucz [<text>]:
	trigger:
		if player have permission "klucz.daj":
			arg is set:
				set {_p} to arg parsed as player
				give {@klucz} with lore "&7Gracza:||&c%arg%" to {_p}
			else:
				give {@klucz} with lore "&7Gracza:||&c%player%" to player
		else:
			send "&cBrak uprawnien!"

on rightclick on any door or chest:
	if player's tool is not {@klucz} with lore "&7Gracza:||&c%player%":
		loop {loc::%player%::*}:
			if loop-value is not location of event-block:
				cancel event

on break of any door or chest:
	if player's tool is {@klucz} with lore "&7Gracza:||&c%player%":
		loop {loc::%player%::*}:
			if loop-value is location of event-block:
				remove location of event-block from {loc::%player%::*}
	else:
		loop {loc::%player%::*}:
			if loop-value is not location of event-block:
				cancel event

on place:
	if player's tool is any door or chest:
		add location of event-block to {loc::%player%::*}
		give {@klucz} with lore "&7Gracza:||&c%player%" to player

Raczej działa i pewnie można to skrócić, jeśli nie działa to naprawię później, bo teraz jakoś źle się czuję @Whitets, @BlackRode.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Stawiasz skrzynie dostajesz klucz do eq. Tym samym kluczem możesz jedynie otworzyć tą skrzynie. Co do drzwi stawiasz żelazne/drewniane i dostajesz klucz tylko jak się je otwiera bez klucza jest możliwość szybkiego przejścia. Oprócz tego jest bug ze skrzyniami możesz ich kopiować ile chcesz :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...