miloszfr 1 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Wgrałem skript ParkourCraft na serwer ale znalazło mi 2 błędy i nie wiem jak je naprawić. undefined option {@parkourpoints} (pk.sk, line 77: add {@parkourpoints} to {parkourpoints.%player%} undefinied option {@parkourpointsstart} (pk.sk, line 135: set {parkourpoints%arg 1%} to {@parkourpointsstart} Proszę o jak najszybszą odpowiedź, dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Proszę o kod skryptu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miloszfr 1 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Proszę o kod skryptu.http://speedy.sh/aXN7b/pk.sk tu masz linka pobierz to i tam w linijce 77 i 135 jest ten błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 http://speedy.sh/aXN7b/pk.sk tu masz linka pobierz to i tam w linijce 77 i 135 jest ten błądSkan poproszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miloszfr 1 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Skan poproszę.# Informacje:# Nazwa Skryptu: ParkourCraft# Autor: mrkacperek# Wersja: 1.0# Prawa autorskie:# Takie jak powinny byc!# ============================options:#================================================## Konfiguracja ##================================================## Tag skryptu: tag: &6[ParkourCraft]# Jaka ma byc nagroda za przejscie parkoura? (1 sztuka) nagroda: diamond # KONIEC KONFIGURACJI!!!# JUZ NIC NIE RUSZAJ!!!variables: {parkourexit.%player%} = 0 {parkourfail.%player%} = 0on sign change: if line 1 is "&c&l[PkJOIN]": if player has permissions "parkour.createsign" or "parkour.*": send "{@tag}&2 Stworzyles tabliczke!" else: cancel event send "{@tag}&1 Nie masz uprawnien!" stopon rightclick on sign: if line 1 is "&c&l[PkJOIN]": if {parkourteleport.%line 2%} is set: teleport player to {parkourteleport.%line 2%} send "{@tag}&2 Zostales przeteleportowany na parkour %line 2% ! Powodzenia!" set {parkourpoint.%player%} to location of player set {parkourjoin.%player%} to 1 else: send "{@tag} &1Taki parkour nie istnieje!"on sign change: if line 1 is "&c&l[PkINFO]": if player has permissions "parkour.createsigninfo" or "parkour.*": send "{@tag}&2 Stworzyles tabliczke!" else: cancel event send "{@tag}&c Nie masz uprawnien!" stopon rightclick on sign: if line 1 is "&c&l[PkINFO]": if line 2 is "": send "{@tag}&c Nie ma w linii 2 nicku gracza!" else: execute player command "/ranking %line 2%"on walking on water: if {parkourjoin.%player%} is 1: send "{@tag} &cSpadles, wiec wracasz na start!" teleport player to {parkourpoint.%player%} add 1 to {parkourfail.%player%} if {parkourjoin.%player%} is 0: stopon walking on red wool: if {parkourjoin.%player%} is 1: send "{@tag} &aGratulacje, przeszedles parkoura!" teleport player to {lobbyparkour} set {parkourjoin.%player%} to 0 add 1 to {parkourexit.%player%} add {@nagroda} to player add {@parkourpoints} to {parkourpoints.%player%} if {parkourjoin.%player%} is 0: stopcommand /parkour [<text>] [<text>] [<text>] [<text>]: aliases: /pk trigger: if player has permissions "parkour.createarena" or "parkour.*": if arg 1 is "create": if arg 2 is not set: send "{@tag} &cPodaj nazwe parkoura!" else: send "{@tag} &aStworzyles parkour o nazwie %arg 2% !" set {parkourteleport.%arg 2%} to location of player else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien!" if player has permissions "parkour.createlobby" or "parkour.*": if arg 1 is "setlobby": if arg 2 is not set: set {lobbyparkour} to location of player send "{@tag} &2Stworzyles poprawnie lobby!" else: send "{@tag} &1Zle wpisana komenda!" else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien!" if player has permissions "parkour.deletearena" or "parkour.*": if arg 1 is "delete": if arg 2 is not set: send "{@tag} &cPodaj nazwe parkoura!" else: delete {parkourteleport.%arg 2%} send "{@tag} &aParkour o nazwie %arg 2% zostal usuniety!" else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien!" if arg 1 is not set: if arg 2 is not set: send "{@tag}" send "&a/pk create [nazwa] - Komenda tworzaca parkour na serwerze!" send "&a/pk delete [nazwa] - Komenda usuwajaca parkour na serwerze!" send "&a/pk autor - Pokazuje autora skryptu" send "&a/ranking [nick] - Pokazuje informacje o graczu!" send "&a/reset [nick] - Resetuje statystyki gracza!" if arg 1 is "autor": if arg 2 is not set: send "&aAutorem skryptu jest &6mrkacperek&a!" command /ranking [<player=%player%>]: aliases: /r trigger: send "&a====================================" send "&a=============&6%arg 1%&a=============" send "&aLVL: &6%{parkourexit.%arg 1%}%" send "&aSpadl: &6%{parkourfail.%arg 1%}% &arazy!" send "&aZresetowane statystyki: &6%{parkoureset.%arg 1%}% &arazy!"command /reset [<player=%player%>]: trigger: if player has permissions "parkour.resetstats" or "parkour.*": set {parkourexit.%arg 1%} to 0 set {parkourfail.%arg 1%} to 0 set {parkourpoints.%arg 1%} to {@parkourpointsstart} add 1 to {parkoureset.%arg 1%} send "{@tag} &aZresetowales statystyki gracza %arg 1% !" else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien do resetowania statystyk graczy!"on chat: set the player's display name to "&e[LVL %{parkourexit.%player%}%] &7%player%"on command "/sethome": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stopon command "/home": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cMusisz przejsc by wyjsc!" cancel event stopon command "/spawn": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cMusisz przejsc by wyjsc!" cancel event stopon command "/tp": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cMusisz przejsc by wyjsc!" cancel event stopon command "/tpa": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cNikt ci nie pomoze!" cancel event stopon command "/jump": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stopon command "/fly": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stopon command "/jumpto": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stop// Code, spoiler ~ Parrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 ToNy 548 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 Dodaj zmienną {@parkourpoints} na np. 10 i {@parkourpointsstart} na np. 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 miloszfr 1 Opublikowano 21 sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 sierpnia 2014 (edytowane) # Informacje:# Nazwa Skryptu: ParkourCraft# Autor: mrkacperek# Wersja: 1.0# Prawa autorskie:# Takie jak powinny byc!# ============================options:#================================================## Konfiguracja ##================================================## Tag skryptu: tag: &6[ParkourCraft]# Jaka ma byc nagroda za przejscie parkoura? (1 sztuka) nagroda: diamond # KONIEC KONFIGURACJI!!!# JUZ NIC NIE RUSZAJ!!!variables: {parkourexit.%player%} = 0 {parkourfail.%player%} = 0on sign change: if line 1 is "&c&l[PkJOIN]": if player has permissions "parkour.createsign" or "parkour.*": send "{@tag}&2 Stworzyles tabliczke!" else: cancel event send "{@tag}&1 Nie masz uprawnien!" stopon rightclick on sign: if line 1 is "&c&l[PkJOIN]": if {parkourteleport.%line 2%} is set: teleport player to {parkourteleport.%line 2%} send "{@tag}&2 Zostales przeteleportowany na parkour %line 2% ! Powodzenia!" set {parkourpoint.%player%} to location of player set {parkourjoin.%player%} to 1 else: send "{@tag} &1Taki parkour nie istnieje!"on sign change: if line 1 is "&c&l[PkINFO]": if player has permissions "parkour.createsigninfo" or "parkour.*": send "{@tag}&2 Stworzyles tabliczke!" else: cancel event send "{@tag}&c Nie masz uprawnien!" stopon rightclick on sign: if line 1 is "&c&l[PkINFO]": if line 2 is "": send "{@tag}&c Nie ma w linii 2 nicku gracza!" else: execute player command "/ranking %line 2%"on walking on water: if {parkourjoin.%player%} is 1: send "{@tag} &cSpadles, wiec wracasz na start!" teleport player to {parkourpoint.%player%} add 1 to {parkourfail.%player%} if {parkourjoin.%player%} is 0: stopon walking on red wool: if {parkourjoin.%player%} is 1: send "{@tag} &aGratulacje, przeszedles parkoura!" teleport player to {lobbyparkour} set {parkourjoin.%player%} to 0 add 1 to {parkourexit.%player%} add {@nagroda} to player add {@parkourpoints} to {parkourpoints.%player%} if {parkourjoin.%player%} is 0: stopcommand /parkour [<text>] [<text>] [<text>] [<text>]: aliases: /pk trigger: if player has permissions "parkour.createarena" or "parkour.*": if arg 1 is "create": if arg 2 is not set: send "{@tag} &cPodaj nazwe parkoura!" else: send "{@tag} &aStworzyles parkour o nazwie %arg 2% !" set {parkourteleport.%arg 2%} to location of player else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien!" if player has permissions "parkour.createlobby" or "parkour.*": if arg 1 is "setlobby": if arg 2 is not set: set {lobbyparkour} to location of player send "{@tag} &2Stworzyles poprawnie lobby!" else: send "{@tag} &1Zle wpisana komenda!" else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien!" if player has permissions "parkour.deletearena" or "parkour.*": if arg 1 is "delete": if arg 2 is not set: send "{@tag} &cPodaj nazwe parkoura!" else: delete {parkourteleport.%arg 2%} send "{@tag} &aParkour o nazwie %arg 2% zostal usuniety!" else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien!" if arg 1 is not set: if arg 2 is not set: send "{@tag}" send "&a/pk create [nazwa] - Komenda tworzaca parkour na serwerze!" send "&a/pk delete [nazwa] - Komenda usuwajaca parkour na serwerze!" send "&a/pk autor - Pokazuje autora skryptu" send "&a/ranking [nick] - Pokazuje informacje o graczu!" send "&a/reset [nick] - Resetuje statystyki gracza!" if arg 1 is "autor": if arg 2 is not set: send "&aAutorem skryptu jest &6mrkacperek&a!" command /ranking [<player=%player%>]: aliases: /r trigger: send "&a====================================" send "&a=============&6%arg 1%&a=============" send "&aLVL: &6%{parkourexit.%arg 1%}%" send "&aSpadl: &6%{parkourfail.%arg 1%}% &arazy!" send "&aZresetowane statystyki: &6%{parkoureset.%arg 1%}% &arazy!"command /reset [<player=%player%>]: trigger: if player has permissions "parkour.resetstats" or "parkour.*": set {parkourexit.%arg 1%} to 0 set {parkourfail.%arg 1%} to 0 set {parkourpoints.%arg 1%} to {@parkourpointsstart} add 1 to {parkoureset.%arg 1%} send "{@tag} &aZresetowales statystyki gracza %arg 1% !" else: send "{@tag} &cNie masz uprawnien do resetowania statystyk graczy!"on chat: set the player's display name to "&e[LVL %{parkourexit.%player%}%] &7%player%"on command "/sethome": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stopon command "/home": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cMusisz przejsc by wyjsc!" cancel event stopon command "/spawn": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cMusisz przejsc by wyjsc!" cancel event stopon command "/tp": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cMusisz przejsc by wyjsc!" cancel event stopon command "/tpa": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cNikt ci nie pomoze!" cancel event stopon command "/jump": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stopon command "/fly": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stopon command "/jumpto": if {parkourjoin.%player%} is 1: send "&cCzitowac sie chce co?" cancel event stop// Code, spoiler ~ Parrot teraz w 83, 141 błędy ;p Edytowane 21 sierpnia 2014 przez miloszfr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Shooterowy 356 Opublikowano 22 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 sierpnia 2014 dodaj na poczatku kodu: options: parkourpoints: 10 parkourpointsstart: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
miloszfr 1
Wgrałem skript ParkourCraft na serwer ale znalazło mi 2 błędy i nie wiem jak je naprawić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi