Skocz do zawartości
  • 0

Gui


Crystal_PL
 Udostępnij

Pytanie

Pierwsze pytanie.

Czy w tym sdSlot(player, 0, "&3Testowe gui", stone, "&e&lDROP Z KAMIENIA", "&0||&a&oPokaz liste dropow z kamiena||&0", "set {powiadomienia::%player%} to true")

da się zrobić aby to wykonywało set {powiadomienia::%player%} to true?

A drugie:

Zamiast to run [set {powiadomienia::%player%} to false] da się zrobić aby odświeżyło gui?

format slot 35 of player with 1 of Red Wool named "&7Powiadomienia" with lore "&7Kliknij, aby &4wylaczyc &7powiadomienia o punktach" to run [set {powiadomienia::%player%} to false]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
37 minut temu, _AvaX_ napisał:
command /setpow [<text>]:
	trigger:
  		set {powiadomienia::%arg%} to true
sdSlot(player, 0, "&3Testowe gui", stone, "&e&lDROP Z KAMIENIA", "&0||&a&oPokaz liste dropow z kamiena||&0", "setpow")

 

 

Ale ja własnie nie chce tworzyć dodatkowych zbędnych komend.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...