Czy w tym sdSlot(player, 0, "&3Testowe gui", stone, "&e&lDROP Z KAMIENIA", "&0||&a&oPokaz liste dropow z kamiena||&0", "set {powiadomienia::%player%} to true")
da się zrobić aby to wykonywało set {powiadomienia::%player%} to true?
A drugie:
Zamiast to run [set {powiadomienia::%player%} to false] da się zrobić aby odświeżyło gui?
format slot 35 of player with 1 of Red Wool named "&7Powiadomienia" with lore "&7Kliknij, aby &4wylaczyc &7powiadomienia o punktach" to run [set {powiadomienia::%player%} to false]
Pytanie
Crystal_PL 93
Pierwsze pytanie.
Czy w tym sdSlot(player, 0, "&3Testowe gui", stone, "&e&lDROP Z KAMIENIA", "&0||&a&oPokaz liste dropow z kamiena||&0", "set {powiadomienia::%player%} to true")
da się zrobić aby to wykonywało set {powiadomienia::%player%} to true?
A drugie:
Zamiast to run [set {powiadomienia::%player%} to false] da się zrobić aby odświeżyło gui?
format slot 35 of player with 1 of Red Wool named "&7Powiadomienia" with lore "&7Kliknij, aby &4wylaczyc &7powiadomienia o punktach" to run [set {powiadomienia::%player%} to false]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi