Skocz do zawartości
  • 0

Tepniecie wybranego gracza!


xGaJeS_
 Udostępnij

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
23 minuty temu, LuckyPotato napisał:

Człowieku ile jeszcze tych wątków napiszesz?? No litości ://

To ostatni.

 

24 minuty temu, Invi napisał:

Pisze się teleportowanie, a nie tepnięcie.
Gdzie ta komenda ma teleportować gracza? I czy po zakończonym evencie gracz ma odzyskać ekwipunek?
I nie "takiego skrypta", tylko "taki skrypt"

juz sie poprawiam

24 minuty temu, LuckyPotato napisał:

Człowieku ile jeszcze tych wątków napiszesz?? No litości ://

wez ogarnij to , to juz nie bede tych watkow tworzyl ;D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /eventwezwij [<player>]:
	permission: event.tphere
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if player-arg is online:
				teleport player-arg to "DoLiDoD_" parsed as player
				loop 50 times:
					set {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%} to slot loop-number of player-arg's inventory
				clear player-arg's inventory
				add 1 diamond sword to the player-arg
			else:
				send "&cPodany gracz jest &7offline" to the player
		else:
			send "&cNie podales nicku gracza" to the player
command /backup [<player>]:
	trigger:
		loop 50 times:
			set slot loop-number of player-arg's inventory to {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%}
		send "&cOddano ekwipunek" to the player
		send "&cOtrzymales swoj ekwipunek" to the player-arg

/eventwezwij <gracz>
/backup <gracz> - oddaje to co zostaje wyczyszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, KCPRRR napisał:
command /eventwezwij [<player>]:
	permission: event.tphere
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if player-arg is online:
				teleport player-arg to "DoLiDoD_" parsed as player
				loop 50 times:
					set {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%} to slot loop-number of player-arg's inventory
				clear player-arg's inventory
				add 1 diamond sword to the player-arg
			else:
				send "&cPodany gracz jest &7offline" to the player
		else:
			send "&cNie podales nicku gracza" to the player
command /backup [<player>]:
	trigger:
		loop 50 times:
			set slot loop-number of player-arg's inventory to {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%}
		send "&cOddano ekwipunek" to the player
		send "&cOtrzymales swoj ekwipunek" to the player-arg

/eventwezwij <gracz>
/backup <gracz> - oddaje to co zostaje wyczyszczone.

 

14 godzin temu, mateuszeqq13212 napisał:

Proszę :)

(Nie testowane)

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Gdy reloaduje , to pisze mi na czacie

An internal error occurred while attempting to perform this command

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...