Skocz do zawartości
  • 0

Tepniecie wybranego gracza!


xGaJeS_

Pytanie

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
23 minuty temu, LuckyPotato napisał:

Człowieku ile jeszcze tych wątków napiszesz?? No litości ://

To ostatni.

 

24 minuty temu, Invi napisał:

Pisze się teleportowanie, a nie tepnięcie.
Gdzie ta komenda ma teleportować gracza? I czy po zakończonym evencie gracz ma odzyskać ekwipunek?
I nie "takiego skrypta", tylko "taki skrypt"

juz sie poprawiam

24 minuty temu, LuckyPotato napisał:

Człowieku ile jeszcze tych wątków napiszesz?? No litości ://

wez ogarnij to , to juz nie bede tych watkow tworzyl ;D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /eventwezwij [<player>]:
	permission: event.tphere
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if player-arg is online:
				teleport player-arg to "DoLiDoD_" parsed as player
				loop 50 times:
					set {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%} to slot loop-number of player-arg's inventory
				clear player-arg's inventory
				add 1 diamond sword to the player-arg
			else:
				send "&cPodany gracz jest &7offline" to the player
		else:
			send "&cNie podales nicku gracza" to the player
command /backup [<player>]:
	trigger:
		loop 50 times:
			set slot loop-number of player-arg's inventory to {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%}
		send "&cOddano ekwipunek" to the player
		send "&cOtrzymales swoj ekwipunek" to the player-arg

/eventwezwij <gracz>
/backup <gracz> - oddaje to co zostaje wyczyszczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
4 godziny temu, KCPRRR napisał:

command /eventwezwij [<player>]:
	permission: event.tphere
	trigger:
		if arg 1 is set:
			if player-arg is online:
				teleport player-arg to "DoLiDoD_" parsed as player
				loop 50 times:
					set {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%} to slot loop-number of player-arg's inventory
				clear player-arg's inventory
				add 1 diamond sword to the player-arg
			else:
				send "&cPodany gracz jest &7offline" to the player
		else:
			send "&cNie podales nicku gracza" to the player
command /backup [<player>]:
	trigger:
		loop 50 times:
			set slot loop-number of player-arg's inventory to {_backup::%player-arg%::slot::%loop-number%}
		send "&cOddano ekwipunek" to the player
		send "&cOtrzymales swoj ekwipunek" to the player-arg

/eventwezwij <gracz>
/backup <gracz> - oddaje to co zostaje wyczyszczone.

 

14 godzin temu, mateuszeqq13212 napisał:

Proszę :)

(Nie testowane)

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Gdy reloaduje , to pisze mi na czacie

An internal error occurred while attempting to perform this command

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...