Skocz do zawartości
  • 0

Ender crystal


xD3MOTYW4TOR

Pytanie

Witam,

mógł by mi ktoś dodać do tego kodu coś takiego że po 3 kliknięciach kryształ się niszczy i co

jendo kliknięcie pisze na czacie że zostały 2życia...1życie... krysztal został zniszczony

i że kryształ można klikać co 30min żeby tracił życie.

 

on damage of a endercrystal:
 cancel event

on right click with hand on endercrystal:
 execute console command "playsound mob.enderdragon.end %player%"
 broadcast "&cGracz: &6%player% &czniszczyl krysztal"

 

pozdrawiam

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
On spawn of endercrystal:

set {zycia.%entity%} to 3

on damage of endercrystal:

if {uzycie.%player%} is 0:

set {uzycie.%player%} to 30

if {zycia.%victim%} is 3:

set {zycia.%victim%} to 2

broadcast "Zostaly dwa zycia"

cancel event

Stop

if {zycia.%victim%} is 2:

set {zycia.%victim%} to 1

broadcast "Zostalo jedno zycie"

cancel event

stop

if {zycia.%victim%} is 1

kill victim

broadcast "%attacker% zniszczyl krysztal"

Every minute:

loop all players:

if {uzycie.%loop-player%} is greater than 0:

add -1 to {uzycie.%loop-player%}

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Niestety ale udało mi się wyeliminować 4 z 6 błędów

 

On spawn of endercrystal:

    set {zycia.%entity%} to 3
on damage of endercrystal:
    if attacker is a player:
        if {uzycie.%player%} is 0:
            set {uzycie.%player%} to 30
            if {zycia.%victim%} is 3:
            set {zycia.%victim%} to 2
            broadcast "Zostaly dwa zycia"
            cancel event
            Stop
        if {zycia.%victim%} is 2:
            set {zycia.%victim%} to 1
            broadcast "Zostalo jedno zycie"
            cancel event
            stop
        if {zycia.%victim%} is 1:
            kill victim
            broadcast "%attacker% zniszczyl krysztal"
Every minute:
    loop all players:
        if {uzycie.%loop-player%} is greater than 0:
        add -1 to {uzycie.%loop-player%}

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
On spawn of endercrystal:

set {zycia.%entity%} to 3

on damage of endercrystal:

if attacker is a player:

if {uzycie.%attacker%} is 0:

set {uzycie.%attacker%} to 30

if {zycia.%victim%} is 3:

set {zycia.%victim%} to 2

broadcast "Zostaly dwa zycia"

cancel event

Stop

if {zycia.%victim%} is 2:

set {zycia.%victim%} to 1

broadcast "Zostalo jedno zycie"

cancel event

stop

if {zycia.%victim%} is 1:

kill victim

broadcast "%attacker% zniszczyl krysztal"

Every minute:

loop all players:

if {uzycie.%loop-player%} is greater than 0:

remove 1 from {uzycie.%loop-player%}

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
On spawn:

spawned entity is endercrystal

set {zycia.%entity%} to 3

on damage of endercrystal:

if attacker is a player:

if {uzycie.%attacker%} is 0:

set {uzycie.%attacker%} to 30

if {zycia.%victim%} is 3:

set {zycia.%victim%} to 2

broadcast "Zostaly dwa zycia"

cancel event

Stop

if {zycia.%victim%} is 2:

set {zycia.%victim%} to 1

broadcast "Zostalo jedno zycie"

cancel event

stop

if {zycia.%victim%} is 1:

kill victim

broadcast "%attacker% zniszczyl krysztal"

Every minute:

loop all players:

if {uzycie.%loop-player%} is greater than 0:

remove 1 from {uzycie.%loop-player%}

 

Edytowane przez Wojciu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...