Skocz do zawartości
  • 0

Komenda


InawiaczeG1338
 Udostępnij

Pytanie

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ehh... No pewnie, głupi ja :(

W pluginie no to musisz stworzyć sobie klasę, która implementuje interfejs CommandExecutor.
Interfejs ten, zawiera taką metodę :

onCommand(CommandSender sender, Command command, String label, String[] args)

To właśnie w niej musisz umieścić Twój kod do otwarcia gui.
Następnie musisz tego executora ustawić.
Wykonujesz to następującą metodą

plugin.getCommand("twojakomenda").setExecutor(new TwojaKlasaZExecutorem());

Gdzie plugin, musi znaleźć się instancja twojej głównej klasy (rozszerzonej o JavaPlugin).
Teraz zostało już tylko dodać komendę do pliku plugin.yml w następujący sposób:
 

commands:
	twojakomenda:
		description: "Opis Twojej komendy"

Więcej o pliku plugin.yml Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!.

I to tyle, chyba o niczym nie zapomniałem :P

Edytowane przez Ixidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Stwórz klasę, zaimplementuj interfejs CommandExecutor, no i bierzesz z tej klasy CommandExecutor metode onCommand. W klasie głownej rejestrujesz komendę używając

getCommand("cmd").setExecutor(new KlasaZKomenda());

w plugin.yml dodajesz do 'commands' nazwe swojej komendy no i tyle.

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

więcej tutaj /\

Ten dział dotyczy problemów lub pytań, nie nauki.

Edytowane przez yooniks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...