Skocz do zawartości
  • 0

Sojusze


ProMati14
 Udostępnij

Pytanie

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Skrypt nie mój, znaleziony na innym forum:

command /sojusz [<text&gt]:    trigger:        if argument 1 is set:            if {sojusz.%player%.%arg%} is false:                if {sojusz.zaproszenie.%player%.%arg%} is false:                    set {sojusz.zaproszenie.%player%.%arg%} to true                    send "<green>Gracz %player% zaprosil Cie do sojuszu.Zaakceptuj komenda /sojusz akceptuj %player% lub odrzuc komenda /sojusz odrzuc %player%.Zapytanie wygasnie za 3 minuty" to arg                    send "<blue>Wyslales zapytanie dotyczace sojuszu do gracza <white>%arg%"                    wait 180 seconds                    set {sojusz.zaproszenie.%player%.%arg%} to false                else:                    send "<red>Wyslales juz zaproszenie dotyczace sojuszu do tego gracza! Poczekaj cierpliwie!"            else:                send "<green>Masz juz sojusz z tym graczem"        else:            send "<green>Uzycie: /sojusz <nick>" command /sojusz akceptuj [<text&gt]:    trigger:        if argument 1 is set:            if {sojusz.zaproszenie.%arg%.%player%} is true:                set {sojusz.zaproszenie.%arg%.%player%} to false                send "<green>Gracz <white>%player% <green>zaakceptowal sojusz z Toba" to arg                send "<yellow>Zaakceptowales zapytanie o sojusz gracza <white>%arg%"                set {sojusz.%arg%.%player%} to true            else:                send "<red>Ten gracz nie chce z Toba sojuszu"        else:            send "<green>Uzycie: <white>/sojusz akceptuj <nick>"             command /sojusz odrzuc [<text&gt]:    trigger:        if argument 1 is set:            if {sojusz.zaproszenie.%arg%.%player%} is true:                set {sojusz.zaproszenie.%arg%.%player%} to false                send "<>redGracz <white>%player% <red>odrzucil zaproszenie dotyczace sojuszu z Toba" to arg                send "<red>Odrzuciles zaproszenie dotyczace sojuszu gracza &6%arg%"            else:                send "<red>Ten gracz nie chce z Toba sojuszu"        else:            send "<green>Uzycie: <white>/odrzuc <nick>"             on rightclick on player:    if {sojusz.%clicked player%.%player%} is true:        send "<green>Masz sojusz z Tym graczem"    if {sojusz.%player%.%clicked player%} is true:        send "<green>Masz sojusz z Tym graczem"    if {sojusz.%player%.%clicked player%} is false:        send "<green>Nie masz sojuszu z Tym graczem"    if {sojusz.%clicked player%.%player%} is false:        send "<green>Nie masz sojuszu z Tym graczem"         on damage:    if {sojusz.%attacker%.%victim%} is true:        cancel event        send "<red>Masz sojusz z Tym graczem"    if {sojusz.%victim%.%attacker%} is true:        cancel event        send "<red>Masz sojusz z Tym graczem"

A tu bardziej rozbudowany skrypt Yooki

Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...