Skocz do zawartości
  • 0
ExtremeDavid

Co jest nie tak ? on/off dropu

Pytanie

31 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Zasłużony
  • 0
variables:
        {diamond::drop::%player%} = true	
		
options:
        diament: 100%
		
mine of stone:
    chance of {@diament}:
    	{diamond::drop::%player%} is true:
        	give 1 diamond to player
        	send "&fZnalazles &6diameny&f!"
        	stop
           
command /zmiendrop <text>:
    trigger:
        if arg 1 is "diament":
            if {diamond::drop::%player%} is true:
                set {diamond::drop::%player%} to false
                send "&fWylaczyles drop &6diamentu!"
        	stop
            if {diamond::drop::%player%} false:
                set {diamond::drop::%player%} to true
                send "&fWlaczyles drop &6diamentu!"
        	stop
 
 
 
 
command /drop:
    trigger:
        wait 1 tick
        open chest with 3 rows named "&6DROP Z KAMIENIA!" to player
        if {diamond::drop::%player%} is true:
        	format slot 0 of player with diamond named "test" to close then run "/zmiendrop diament"
        if {diamond::drop::%player%} is false:
        	format slot 0 of player with redstone named "&2test" to close then run "/zmiendrop diament"

teraz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
1 minutę temu, ExtremeDavid napisał:

Tak

Zrób tak

command /zmiendrop <text>:
    trigger:
        arg 1 is "diamnet":
            if {diamond.on.%player%} is true:
                set {diamond.on.%player%} to false
                send "&fWylaczyles drop &6diamentu!"
            else:
                set {diamond.on.%player%} to true
                send "&fWlaczyles drop &6diamentu!"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
3 minuty temu, McKoxu napisał:

Zrób tak

command /zmiendrop <text>:
    trigger:
        arg 1 is "diamnet":
            if {diamond.on.%player%} is true:
                set {diamond.on.%player%} to false
                send "&fWylaczyles drop &6diamentu!"
            else:
                set {diamond.on.%player%} to true
                send "&fWlaczyles drop &6diamentu!"

 

Nie działa :(

A znasz inny sposób na zmienianie dropu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
19 minut temu, ExtremeDavid napisał:

Tak

Pokuszę się o stwierdzenie że dobrze wpisujesz komendę, natomiast w kodzie masz napisane "diamnet".
59h2xbv5QIO9gqKeE5WavA.png

Krótko mówiąc: Wpisujesz /zmiendrop diament, za to w kodzie masz ustawione jako diamnet

Edytowane przez keebe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
7 minut temu, ExtremeDavid napisał:

A znacie inny sposób na on/off dropu?

 

Ten sposób jest dobry i chyba jedyny, zrób to co powiedziałem i popraw ten błąd w kodzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
Teraz, ExtremeDavid napisał:

Nie działa :(

Musi, wprowadzę też małą poprawkę zobacz czy teraz zadziała.

command /zmiendrop <text>:
    trigger:
        if arg 1 is "diament":
            if {diamond::drop::%player%} is true:
                set {diamond.on.%player%} to false
                send "&fWylaczyles drop &6diamentu!"
            if {diamond::drop::%player%} is false:
                set {diamond.on.%player%} to true
                send "&fWlaczyles drop &6diamentu!"
 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
Teraz, ExtremeDavid napisał:

Zobaczyłem poprawiłem ale jest teraz jeden problem, drop automatycznie się wyłańcza i włącza

Co rozumiesz przez automatyczne wyłączanie? Zmieniłeś w variables z {diamond.on.%player%} na {diamond::drop::%player%}?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zasłużony
  • 0
variables:
        {diamond::drop::%player%} = true	
		
options:
        diament: 100%
		
mine of stone:
    chance of {@diament}:
    	{diamond::drop::%player%} is true:
        	give 1 diamond to player
        	send "&fZnalazles &6diameny&f!"
        	stop
           
command /zmiendrop <text>:
    trigger:
        if arg 1 is "diament":
            if {diamond::drop::%player%} is true:
                set {diamond::drop::%player%} to false
                send "&fWylaczyles drop &6diamentu!"
            if {diamond::drop::%player%} false:
                set {diamond::drop::%player%} to true
                send "&fWlaczyles drop &6diamentu!"
 
 
 
 
command /drop:
    trigger:
        wait 1 tick
        open chest with 3 rows named "&6DROP Z KAMIENIA!" to player
        if {diamond::drop::%player%} is true:
        	format slot 0 of player with diamond named "test" to close then run "/zmiendrop diament"
        if {diamond::drop::%player%} is false:
        	format slot 0 of player with redstone named "&2test" to close then run "/zmiendrop diament"

Stuprocentowo zadziała, skopiuj i wklej po prostu do pliku.
@ExtremeDavid

Edytowane przez keebe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Użytkownik
  • 0
7 minut temu, keebe napisał:
variables:
        {diamond::drop::%player%} = true	
		
options:
        diament: 100%
		
mine of stone:
    chance of {@diament}:
    	{diamond::drop::%player%} is true:
        	give 1 diamond to player
        	send "&fZnalazles &6diameny&f!"
        	stop
           
command /zmiendrop <text>:
    trigger:
        if arg 1 is "diament":
            if {diamond::drop::%player%} is true:
                set {diamond::drop::%player%} to false
                send "&fWylaczyles drop &6diamentu!"
            if {diamond::drop::%player%} false:
                set {diamond::drop::%player%} to true
                send "&fWlaczyles drop &6diamentu!"
 
 
 
 
command /drop:
    trigger:
        wait 1 tick
        open chest with 3 rows named "&6DROP Z KAMIENIA!" to player
        if {diamond::drop::%player%} is true:
        	format slot 0 of player with diamond named "test" to close then run "/zmiendrop diament"
        if {diamond::drop::%player%} is false:
        	format slot 0 of player with redstone named "&2test" to close then run "/zmiendrop diament"

Stuprocentowo zadziała, skopiuj i wklej po prostu do pliku.
@ExtremeDavid

Możesz to dać na Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Losowy awatar
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×