Skocz do zawartości
  • 0

Spawn moba nad blokiem


sula008

Pytanie

witam, to znów ja (wiem dużo tematów piszę ale chcę ten skrypt zrobić jak najlepiej) praktycznie już skończyłem skrypcik na bossa, zostały małe poprawki i dodanie opcji "configa" itp lecz jest jeszcze 1 problem który nie daje mi spokoju, czy jest możliwość zrobienie aby mob który się zespawni i jeżeli nie ma miejsca (bije go ściana) teleportował się nad ten blok czy coś takiego ?
 
kod spawnowania:

every 10 minutes:	loop all players:		loop-player has permission "p.boss":			loop-player is in world "surowcowa":				sunlight level at the loop-player is equal to 15:					chance of 50%:						set {boss.player} to loop-player						helmet of loop-player is Diamond helmet:							chestplate of loop-player is Diamond chestplate:								leggings of loop-player is Diamond leggings:									boots of loop-player is Diamond boots:										apply blindness 5 to loop-player for 2 seconds										wait 1 second										spawn 1 Skeleton 7 meters horizontally behind loop-player										set the last spawned entity's max health to 150										heal last spawned entity										set the spawned Skeleton's display name to "&a&lDraugr %spawned Skeleton's health%/%max health of last spawned entity%"										set helmet of the spawned Skeleton to a iron helmet										set chestplate of the spawned Skeleton to a iron chestplate										set leggings of the spawned Skeleton to a iron leggings										set boots of the spawned Skeleton to a iron boots										set tool of the spawned Skeleton to a iron sword of Sharpness 5 and Smite 1										send "&7[&6BOSS&7]&a&lDraugr&f: Time to die!" to loop-player									else:										stop

Próbowałem zrobić tak że jeżeli go bije ściana to teleportuje się do gracza lecz to zły pomysł jest :D

on damage of Skeleton:	name of victim contains "&a&lDraugr":		damage cause is suffocation:			teleport last spawned entity to {boss.player}			wait 1 second			clear {boss.player}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

To powinno zadziałać:

set {_loc} to location of block 7 meters horizontally behind loop-playerwhile block at {_loc} is not air:	set {_loc} to location of block above block at {_loc}while block above block at {_sloc} is not air:	set {_loc} to location of block above block at {_loc}spawn 1 Skeleton at {_loc}
Ustawisz lokację początkową i za pomocą pętli while sprawdzasz czy blok jest powietrzem, jeśli nie powtarzasz to dla bloku wyżej itd, później to samo dla bloku powyżej. Gdy 2 bloki nad sobą są powietrzem potwór jest spawniony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...