Skocz do zawartości
  • 0

Spawn moba nad blokiem


sula008
 Udostępnij

Pytanie

witam, to znów ja (wiem dużo tematów piszę ale chcę ten skrypt zrobić jak najlepiej) praktycznie już skończyłem skrypcik na bossa, zostały małe poprawki i dodanie opcji "configa" itp lecz jest jeszcze 1 problem który nie daje mi spokoju, czy jest możliwość zrobienie aby mob który się zespawni i jeżeli nie ma miejsca (bije go ściana) teleportował się nad ten blok czy coś takiego ?
 
kod spawnowania:

every 10 minutes:	loop all players:		loop-player has permission "p.boss":			loop-player is in world "surowcowa":				sunlight level at the loop-player is equal to 15:					chance of 50%:						set {boss.player} to loop-player						helmet of loop-player is Diamond helmet:							chestplate of loop-player is Diamond chestplate:								leggings of loop-player is Diamond leggings:									boots of loop-player is Diamond boots:										apply blindness 5 to loop-player for 2 seconds										wait 1 second										spawn 1 Skeleton 7 meters horizontally behind loop-player										set the last spawned entity's max health to 150										heal last spawned entity										set the spawned Skeleton's display name to "&a&lDraugr %spawned Skeleton's health%/%max health of last spawned entity%"										set helmet of the spawned Skeleton to a iron helmet										set chestplate of the spawned Skeleton to a iron chestplate										set leggings of the spawned Skeleton to a iron leggings										set boots of the spawned Skeleton to a iron boots										set tool of the spawned Skeleton to a iron sword of Sharpness 5 and Smite 1										send "&7[&6BOSS&7]&a&lDraugr&f: Time to die!" to loop-player									else:										stop

Próbowałem zrobić tak że jeżeli go bije ściana to teleportuje się do gracza lecz to zły pomysł jest :D

on damage of Skeleton:	name of victim contains "&a&lDraugr":		damage cause is suffocation:			teleport last spawned entity to {boss.player}			wait 1 second			clear {boss.player}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

To powinno zadziałać:

set {_loc} to location of block 7 meters horizontally behind loop-playerwhile block at {_loc} is not air:	set {_loc} to location of block above block at {_loc}while block above block at {_sloc} is not air:	set {_loc} to location of block above block at {_loc}spawn 1 Skeleton at {_loc}
Ustawisz lokację początkową i za pomocą pętli while sprawdzasz czy blok jest powietrzem, jeśli nie powtarzasz to dla bloku wyżej itd, później to samo dla bloku powyżej. Gdy 2 bloki nad sobą są powietrzem potwór jest spawniony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...