witam, to znów ja (wiem dużo tematów piszę ale chcę ten skrypt zrobić jak najlepiej) praktycznie już skończyłem skrypcik na bossa, zostały małe poprawki i dodanie opcji "configa" itp lecz jest jeszcze 1 problem który nie daje mi spokoju, czy jest możliwość zrobienie aby mob który się zespawni i jeżeli nie ma miejsca (bije go ściana) teleportował się nad ten blok czy coś takiego ?
kod spawnowania:
every 10 minutes: loop all players: loop-player has permission "p.boss": loop-player is in world "surowcowa": sunlight level at the loop-player is equal to 15: chance of 50%: set {boss.player} to loop-player helmet of loop-player is Diamond helmet: chestplate of loop-player is Diamond chestplate: leggings of loop-player is Diamond leggings: boots of loop-player is Diamond boots: apply blindness 5 to loop-player for 2 seconds wait 1 second spawn 1 Skeleton 7 meters horizontally behind loop-player set the last spawned entity's max health to 150 heal last spawned entity set the spawned Skeleton's display name to "&a&lDraugr %spawned Skeleton's health%/%max health of last spawned entity%" set helmet of the spawned Skeleton to a iron helmet set chestplate of the spawned Skeleton to a iron chestplate set leggings of the spawned Skeleton to a iron leggings set boots of the spawned Skeleton to a iron boots set tool of the spawned Skeleton to a iron sword of Sharpness 5 and Smite 1 send "&7[&6BOSS&7]&a&lDraugr&f: Time to die!" to loop-player else: stop
Próbowałem zrobić tak że jeżeli go bije ściana to teleportuje się do gracza lecz to zły pomysł jest :D
on damage of Skeleton: name of victim contains "&a&lDraugr": damage cause is suffocation: teleport last spawned entity to {boss.player} wait 1 second clear {boss.player}
Pytanie
sula008 2
witam, to znów ja (wiem dużo tematów piszę ale chcę ten skrypt zrobić jak najlepiej) praktycznie już skończyłem skrypcik na bossa, zostały małe poprawki i dodanie opcji "configa" itp lecz jest jeszcze 1 problem który nie daje mi spokoju, czy jest możliwość zrobienie aby mob który się zespawni i jeżeli nie ma miejsca (bije go ściana) teleportował się nad ten blok czy coś takiego ?
kod spawnowania:
Próbowałem zrobić tak że jeżeli go bije ściana to teleportuje się do gracza lecz to zły pomysł jest :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi