Antoni Załupka 2 Opublikowano 27 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 (edytowane) Jak zrobić inventory z którego nie da się brać rzeczy? Próbowałem tym sposobem: public void onInventoryClick(InventoryClickEvent event){ Inventory inventory = event.getInventory(); Player player = (Player) event.getWhoClicked(); if (inventory.getName()==myInventory.getName()){ event.setCancelled(true); player.closeInventory(); } ale nic się nie dzieje - można dalej normalnie brać przedmioty. Edytowane 27 grudnia 2017 przez Ixidi [code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 KrejzolekPRO 600 Opublikowano 27 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 Zrób jakiegoś debuggera i sprawdź czy wszystkie ify przejdą: public void onInventoryClick(InventoryClickEvent event){ Inventory inventory = event.getInventory(); Player player = (Player) event.getWhoClicked(); if (inventory.getName()==myInventory.getName()){ p.sendMessage("dziala."); event.setCancelled(true); player.closeInventory(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Antoni Załupka 2 Opublikowano 27 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 Właśnie to zrobiłem. Wyszło, że wiadomość "zlodziej", a w twoim przypadku "dziala" się nie wyświetla. Dodam, że po dodaniu "else" do tego if' a wiadomość po else się nie wyświetla. A no i w sumie w ogóle dodając co linijkę broadcasta nie wyświetla się żaden... Czyli event jest zły. To w takim razie jaki ma być event? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 N37 2 Opublikowano 27 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 command /minedrops: trigger: open chest with 3 rows named "" to player wait 2 tick format slot 0 of player with black glass named "" to close format slot 1 of player with black glass named "" to close format slot 2 of player with black glass named "" to close format slot 3 of player with black glass named "" to close format slot 4 of player with black glass named "" to close format slot 5 of player with black glass named "" to close format slot 6 of player with black glass named "" to close format slot 7 of player with black glass named "" to close format slot 8 of player with black glass named "" to close format slot 9 of player with black glass named "" to close format slot 10 of player with black glass named "" to close format slot 11 of player with diamond named "&e0.5" to close format slot 12 of player with emerald named "&e0.7" to close format slot 13 of player with black glass named "" to close format slot 14 of player with iron ingot named "&e1" to close format slot 15 of player with gold ingot named "&e0.9" to close format slot 16 of player with black glass named "" to close format slot 17 of player with black glass named "" to close format slot 18 of player with black glass named "" to close format slot 19 of player with black glass named "" to close format slot 20 of player with black glass named "" to close format slot 21 of player with black glass named "" to close format slot 22 of player with stone named "&aStatystyki" to run "sudo %player% dropstats" format slot 23 of player with black glass named "" to close format slot 24 of player with black glass named "" to close format slot 25 of player with black glass named "" to close format slot 26 of player with red wool named "&4Powrot" to run "sudo %player% pomoc" Nie chodzi ci o to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Antoni Załupka 2 Opublikowano 27 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 Nope, nie chodzi mi o skrypt, ale dzięki za chęci ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 N37 2 Opublikowano 27 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 @Antoni Załupka Inventory inventory = Bukkit.createInventory(null, 27, "§cCzerwona nazwa inventory");//Tworzy inventory o wielkosci 27 slotow Inventory.addItem(new ItemStack(Material.DIRT, 5));//Dodaje 5 dirta do inventory e.getPlayer().openInventory(inventory);//Otwiera graczowi inventory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Antoni Załupka 2 Opublikowano 27 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 Tylko, że mi chodzi o to, aby nie dało się brać przedmiotów z tego inventory Dobrze, udało mi się. Jeśli ktoś ma podobny problem lub jest ciekawy jak to rozwiązałem to dodałem "@EventHandler" przed funkcją oraz zamieniłem onInventoryClick na onClick Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Ixidi 718 Opublikowano 27 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 4 godziny temu, Antoni Załupka napisał: zamieniłem onInventoryClick na onClick To akurat nie ma żadnego znaczenia. Generalnie nie używa się też == do porównywania stringów, należy użyć metody equals(). Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Antoni Załupka 2
Jak zrobić inventory z którego nie da się brać rzeczy?
Próbowałem tym sposobem:
ale nic się nie dzieje - można dalej normalnie brać przedmioty.
Edytowane przez Ixidi[code]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi