Kupeczka 0 Opublikowano 25 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 grudnia 2017 (edytowane) Siemka. Mozecie mi zrobic skrypt na winde? Wyglada to tak: - Craftujesz winde o nazwie "Winda" - Kladziesz ja i jak klikniesz spacje to tepa cie na gore gdzie jest polozona druga "winda" (co 10 kratek). - Jak klikniesz shift To tepa ci na dol. - Po zniszczeniu wypada "winda". Z gory dzieki Wersja 1.9+ Edytowane 27 grudnia 2017 przez Kupeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 LordYu 296 Opublikowano 26 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 grudnia 2017 comand /usun winde: trigger: remove {pozycja.winda.dol::%player%} remove {pozycja.winda.gora::%player%} on place of stone: if {pozycja.winda.dol::%player%} is set: if {pozycja.winda.gora} is set: send "&7Masz ustawioną już windę, użyj &3/usun winde &7aby na nowo ustawić kolejną" else: set {pozycja.winda.gora::%player%} to position of event-block send "&7Górna część windy ustawiona na pozycji "%{pozycja.winda.gora::%player%}%" stop else: set {pozycja.winda.gora::%player%} to position of event-block send "&7Dolna część windy ustawiona na pozycji "%{pozycja.winda.gora::%player%}%" on any movement: if player is sneaking: if block under player is stone: if position of event-block is {pozycja.winda.dol::%player%}: teleport player to {pozycja.winda.gora::%player%} else: if position of event-block is {pozycja.winda.gora::%player%}: teleport player to {pozycja.winda.dol::%player%} masz, coś takiego powinno pomóc, zmień tylko blok do ustawiania windy bo dałem kamień zwykły. Winda teleportuje tylko podczas skradania się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kupeczka 0 Opublikowano 26 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 grudnia 2017 9 godzin temu, JPablo napisał: comand /usun winde: trigger: remove {pozycja.winda.dol::%player%} remove {pozycja.winda.gora::%player%} on place of stone: if {pozycja.winda.dol::%player%} is set: if {pozycja.winda.gora} is set: send "&7Masz ustawioną już windę, użyj &3/usun winde &7aby na nowo ustawić kolejną" else: set {pozycja.winda.gora::%player%} to position of event-block send "&7Górna część windy ustawiona na pozycji "%{pozycja.winda.gora::%player%}%" stop else: set {pozycja.winda.gora::%player%} to position of event-block send "&7Dolna część windy ustawiona na pozycji "%{pozycja.winda.gora::%player%}%" on any movement: if player is sneaking: if block under player is stone: if position of event-block is {pozycja.winda.dol::%player%}: teleport player to {pozycja.winda.gora::%player%} else: if position of event-block is {pozycja.winda.gora::%player%}: teleport player to {pozycja.winda.dol::%player%} masz, coś takiego powinno pomóc, zmień tylko blok do ustawiania windy bo dałem kamień zwykły. Winda teleportuje tylko podczas skradania się Ciekawe Ale raczej o cos innego mi chodziło. • Craftujesz np. Dispenser o nazwie WINDA, potem Kladzisz go zeby sie przeteleportowac musisz miec inna winde o 10 kratek wyzej i nacisnac SPACJE (skok) A zeby na dol to shift (skradanie). Niszczac dostajesz Dispenser o nazwie WINDA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 N37 2 Opublikowano 26 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 grudnia 2017 on script load: register new shaped recipe for dispenser named "Winda" using stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, stone, W miejsce "stone" wstaw odpowiadający ci przedmiot. Dodaj go do w/w skryptu i usuń tylko komendy, zamień: on place of stone: na on place of "Winda": Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 27 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 grudnia 2017 Spoiler #winda function isWinda(loc: location, t: text) :: location: if {_t} is "sneak": loop {winda::*}: if "%loop-value%" is "%{_loc}%": set {_y} to true exit loop if {_y} is set: loop {winda::*}: if x-location of {_loc} is x-location of loop-value: if z-location of {_loc} is z-location of loop-value: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is smaller than 10: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is larger than 2: if y-location of {_loc} is larger than y-location of loop-value: remove difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value + 1 from y-location of {_loc} return {_loc} if {_t} is "jump": loop {winda::*}: if "%loop-value%" is "%{_loc}%": set {_y} to true exit loop if {_y} is set: loop {winda::*}: if x-location of {_loc} is x-location of loop-value: if z-location of {_loc} is z-location of loop-value: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is smaller than 10: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is larger than 2: if y-location of {_loc} is smaller than y-location of loop-value: add difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value + 1 to y-location of {_loc} return {_loc} if {_t} is "break": loop {winda::*}: if "%loop-value%" is "%{_loc}%": delete {winda::%loop-index%} return {_loc} exit loop return null on script load: register new shaped recipe for black_wool named "&6Winda" using black_wool, black_wool, black_wool, black_wool, piston, black_wool, black_wool, black_wool, black_wool on place of black_wool: if name of player's tool is "&6Winda": add location of block to {winda::*} on sneak toggle: if player is sneaking: set {_loc} to location of block below location of player if block below location of player is black_wool: set {_l} to isWinda({_loc}, "sneak") if {_l} is not "<none>": teleport player to {_l} on jump: set {_loc} to location of block below location of player if block below location of player is black_wool: set {_l} to isWinda({_loc}, "jump") if {_l} is not "<none>": teleport player to {_l} on break: if event-block is black_wool: set {_ret} to isWinda(location of event-block, "break") if {_ret} is not "<none>": cancel event set event-block to air give black_wool named "&6Winda" to player stop Wymagany dodatek, który posiada event on jump ! np: (WildSkript, SkMorkaz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kupeczka 0 Opublikowano 28 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2017 (edytowane) 18 godzin temu, knugi napisał: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! Ukryj zawartość #winda function isWinda(loc: location, t: text) :: location: if {_t} is "sneak": loop {winda::*}: if "%loop-value%" is "%{_loc}%": set {_y} to true exit loop if {_y} is set: loop {winda::*}: if x-location of {_loc} is x-location of loop-value: if z-location of {_loc} is z-location of loop-value: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is smaller than 10: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is larger than 2: if y-location of {_loc} is larger than y-location of loop-value: remove difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value + 1 from y-location of {_loc} return {_loc} if {_t} is "jump": loop {winda::*}: if "%loop-value%" is "%{_loc}%": set {_y} to true exit loop if {_y} is set: loop {winda::*}: if x-location of {_loc} is x-location of loop-value: if z-location of {_loc} is z-location of loop-value: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is smaller than 10: if difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value is larger than 2: if y-location of {_loc} is smaller than y-location of loop-value: add difference between y-location of {_loc} and y-location of loop-value + 1 to y-location of {_loc} return {_loc} if {_t} is "break": loop {winda::*}: if "%loop-value%" is "%{_loc}%": delete {winda::%loop-index%} return {_loc} exit loop return null on script load: register new shaped recipe for black_wool named "&6Winda" using black_wool, black_wool, black_wool, black_wool, piston, black_wool, black_wool, black_wool, black_wool on place of black_wool: if name of player's tool is "&6Winda": add location of block to {winda::*} on sneak toggle: if player is sneaking: set {_loc} to location of block below location of player if block below location of player is black_wool: set {_l} to isWinda({_loc}, "sneak") if {_l} is not "<none>": teleport player to {_l} on jump: set {_loc} to location of block below location of player if block below location of player is black_wool: set {_l} to isWinda({_loc}, "jump") if {_l} is not "<none>": teleport player to {_l} on break: if event-block is black_wool: set {_ret} to isWinda(location of event-block, "break") if {_ret} is not "<none>": cancel event set event-block to air give black_wool named "&6Winda" to player stop Wymagany dodatek, który posiada event on jump ! np: (WildSkript, SkMorkaz) [14:39:28 INFO]: [Skript] Reloading winda.sk... [14:39:28 ERROR]: Can't understand this condition/effect: register new shaped recipe for black_wool named "&6Winda" using black_wool, black_wool, black_wool, black_wool, piston, black_wool, black_wool, black_wool, black_wool (winda.sk, line 40: register new shaped recipe for black_wool named "&6Winda" using black_wool, black_wool, black_wool, black_wool, piston, black_wool, black_wool, black_wool, black_wool') [14:39:28 ERROR]: can't understand this event: 'on place of black_wool' (winda.sk, line 41: on place of black_wool:') [14:39:28 ERROR]: Can't compare a block with 'black_wool' (winda.sk, line 47: if block below location of player is black_wool:') [14:39:28 ERROR]: Can't compare a block with 'black_wool' (winda.sk, line 53: if block below location of player is black_wool:') [14:39:28 ERROR]: Can't compare a block with 'black_wool' (winda.sk, line 58: if event-block is black_wool:') [14:39:28 INFO]: [Skript] Encountered 5 errors while reloading winda.sk! Edytowane 28 grudnia 2017 przez Ixidi [code] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 28 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2017 zmień black_wool na dowolny blok jaki chcesz Nie masz w alliasach tego bloku i wywala błędy (bo skquery raczej masz ) Crevsers 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kupeczka 0 Opublikowano 28 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, knugi napisał: zmień black_wool na dowolny blok jaki chcesz Nie masz w alliasach tego bloku i wywala błedy (bo skquery raczej masz ) Zmienilem. Takie cos teraz jest: [[20:46:59 WARN]: Possible name conflict of variables {winda::%loop-index%} and {winda::*} (there might be more conflicts). (winda.sk, line 34: delete {winda::%loop-index%}')] + nie da sie scraftowac, dalem zamiast welny stone. Edytowane 28 grudnia 2017 przez Kupeczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 knugi 759 Opublikowano 28 grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2017 Possible name confict to nie jest error tylko warn On nic nie wnosi do złego działania skryptu. A czemu nie działa crafting to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Kupeczka 0 Opublikowano 28 grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 grudnia 2017 30 minut temu, knugi napisał: Possible name confict to nie jest error tylko warn On nic nie wnosi do złego działania skryptu. A czemu nie działa crafting to nie wiem. Dobra dzieki. Tylko naprawic crafting i byloby git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Kupeczka 0
Siemka. Mozecie mi zrobic skrypt na winde? Wyglada to tak:
- Craftujesz winde o nazwie "Winda"
- Kladziesz ja i jak klikniesz spacje to tepa cie na gore gdzie jest polozona druga "winda" (co 10 kratek).
- Jak klikniesz shift To tepa ci na dol.
- Po zniszczeniu wypada "winda".
Z gory dzieki
Wersja 1.9+
Edytowane przez KupeczkaOdnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi