Skocz do zawartości
  • 0

Zombie :)


ECLC
 Udostępnij

Pytanie

Witam wszystkich serdecznie. Chciałbym się zapytać czy ktoś wie/umie zrobić taki skript: Na określonym terenie lub na całym świecie co 30 minut respi się 100 zombie z efektem siła 1. Za zrobienie skriptu leci 5 w profilu i limity like :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Ja zawsze robie to tak:

 

Zapisujesz pozycje na jakich respi się zombie:

command /loc <integer>:    trigger:        set {loc.%arg 1%} to location of player

I potem respisz:

every 30 minutes:    set {_x} to a random integer between 1 and y    spawn 100 zombie at {loc.%{_x}%}y - Maksymalna liczba ustawionych spawnów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Możesz też użyć czegoś takiego:

options:	# zakres koordów na kótrych mają spawnić się zombie	x-min: -100	x-max: 100	z-min: -100	z-max: 100every 30 minutes:	execute console command "zp spawn"command /zp [<text&gt]:	trigger:		arg is "set":			set {z.loc} to location of player			send "ok"		arg is "spawn":			{z.loc} is not set:				send "error! ustaw najpierw pkt za pomoca komendy /zp set"				stop			loop 100 times:				set {_nx} to random integer between {@x-min} and {@x-max}				set {_nz} to random integer between {@z-min} and {@z-max}						set {_x} to rounded down the x coord of {z.loc} - {_nx}				set {_z} to rounded down the z coord of {z.loc} - {_nz}				set {_1} to location of block {_x} west of block at {z.loc}				set {_sloc} to location of block {_z} north of block at {_1}				while block at {_sloc} is not air:					set {_sloc} to location of block above block at {_sloc}				while block above block at {_sloc} is not air:					set {_sloc} to location of block above block at {_sloc}						spawn zombie at {_sloc}				apply potion of strength of tier 1 to last spawned zombie for 99 days

Skrypt zespawni zombie w losowych miejscach w wyznaczonym zakresie koordów.

Aby skrypt poprawnie działał trzeba użyć komendy /zp set w dowolnym miejscu w świecie, w którym mają spawnić się zombie (oczywiście najlepiej gdzieś na obszarze mieszczącym się w podanym w konfiguracji zakresie koordów).

Można też wymusić zespawnienie się zombie komendą /zp spawn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Możesz też użyć czegoś takiego:

options:	# zakres koordów na kótrych mają spawnić się zombie	x-min: -100	x-max: 100	z-min: -100	z-max: 100every 30 minutes:	execute console command "zp spawn"command /zp [<text&gt]:	trigger:		arg is "set":			set {z.loc} to location of player			send "ok"		arg is "spawn":			{z.loc} is not set:				send "error! ustaw najpierw pkt za pomoca komendy /zp set"				stop			loop 100 times:				set {_nx} to random integer between {@x-min} and {@x-max}				set {_nz} to random integer between {@z-min} and {@z-max}						set {_x} to rounded down the x coord of {z.loc} - {_nx}				set {_z} to rounded down the z coord of {z.loc} - {_nz}				set {_1} to location of block {_x} west of block at {z.loc}				set {_sloc} to location of block {_z} north of block at {_1}				while block at {_sloc} is not air:					set {_sloc} to location of block above block at {_sloc}				while block above block at {_sloc} is not air:					set {_sloc} to location of block above block at {_sloc}						spawn zombie at {_sloc}				apply potion of strength of tier 1 to last spawned zombie for 99 days

Skrypt zespawni zombie w losowych miejscach w wyznaczonym zakresie koordów.

Aby skrypt poprawnie działał trzeba użyć komendy /zp set w dowolnym miejscu w świecie, w którym mają spawnić się zombie (oczywiście najlepiej gdzieś na obszarze mieszczącym się w podanym w konfiguracji zakresie koordów).

Można też wymusić zespawnienie się zombie komendą /zp spawn.

To będzie się automatycznie działo co 30 minut?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Możesz też użyć czegoś takiego:

options:	# zakres koordów na kótrych mają spawnić się zombie	x-min: -100	x-max: 100	z-min: -100	z-max: 100every 30 minutes:	execute console command "zp spawn"command /zp [<text&gt]:	trigger:		arg is "set":			set {z.loc} to location of player			send "ok"		arg is "spawn":			{z.loc} is not set:				send "error! ustaw najpierw pkt za pomoca komendy /zp set"				stop			loop 100 times:				set {_nx} to random integer between {@x-min} and {@x-max}				set {_nz} to random integer between {@z-min} and {@z-max}						set {_x} to rounded down the x coord of {z.loc} - {_nx}				set {_z} to rounded down the z coord of {z.loc} - {_nz}				set {_1} to location of block {_x} west of block at {z.loc}				set {_sloc} to location of block {_z} north of block at {_1}				while block at {_sloc} is not air:					set {_sloc} to location of block above block at {_sloc}				while block above block at {_sloc} is not air:					set {_sloc} to location of block above block at {_sloc}						spawn zombie at {_sloc}				apply potion of strength of tier 1 to last spawned zombie for 99 days

Skrypt zespawni zombie w losowych miejscach w wyznaczonym zakresie koordów.

Aby skrypt poprawnie działał trzeba użyć komendy /zp set w dowolnym miejscu w świecie, w którym mają spawnić się zombie (oczywiście najlepiej gdzieś na obszarze mieszczącym się w podanym w konfiguracji zakresie koordów).

Można też wymusić zespawnienie się zombie komendą /zp spawn.

Jeszcze wracając do tego, może ktoś dodać opcję aby wyznaczyć maksymalną ilość zombie na tym terenie? Np. max 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...