Na serwerze występują lagi kiedy gracze tepają się poprzez randomtp
Skrypt na rtp
options:
x-min: -2000
x-max: 2000
y-min: 70
y-max: 90
z-min: -2000
z-max: 2000
on right click:
if clicked block is stone button:
if block behind clicked block is end stone:
set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
set {_y} to random integer between {@y-min} and {@y-max}
set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
set {randomtp.god.%player%} to true
teleport player to {_location}
send " &e&lUwaga &2Twoje losowe kordy &c(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
stop
on damage:
if victim is player:
if {randomtp.god.%victim%} is true:
cancel event
delete {randomtp.god.%victim%}
stop
Powie ktoś dlaczego ?? Nie, że jakieś małe laguzaury tylko spadek w c....duży.....
Dorzucam do pytania to
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 WARN]: Skipping Entity with id Rabbit
[00:02:14 ERROR]: Item entity 221551 has no item?!
[00:02:14 ERROR]: Item entity 221552 has no item?!
Pytanie
BlackRode 28
Na serwerze występują lagi kiedy gracze tepają się poprzez randomtp
Skrypt na rtp
options:
x-min: -2000
x-max: 2000
y-min: 70
y-max: 90
z-min: -2000
z-max: 2000
on right click:
if clicked block is stone button:
if block behind clicked block is end stone:
set {_x} to random integer between {@x-min} and {@x-max}
set {_y} to random integer between {@y-min} and {@y-max}
set {_z} to random integer between {@z-min} and {@z-max}
set {_location} to location at {_x}, {_y}, {_z}
set {randomtp.god.%player%} to true
teleport player to {_location}
send " &e&lUwaga &2Twoje losowe kordy &c(x: %{_x}% | z: %{_z}%)&7."
stop
on damage:
if victim is player:
if {randomtp.god.%victim%} is true:
cancel event
delete {randomtp.god.%victim%}
stop
Powie ktoś dlaczego ?? Nie, że jakieś małe laguzaury tylko spadek w c....duży.....
Dorzucam do pytania to
Co to jest ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi