Skocz do zawartości
  • 0

lore itemu?


Krystian Krycha

Pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
19 minut temu, SkiLLerK2 napisał:

Możesz mi dać cały kod? xd

Oraz ss erroru

on break of stone:
	player has permission "k.drop.gracz":
		chance of 0%:
			drop Sunflower of infinity named "&6Swiateczna Moneta" with lore "XD"
			stop    

No a error to że niema takiego eventu ://

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

moge ci dac ip mojego serwera testowego na priv i wbijesz i zobaczysz all itp jak chcesz

Teraz, LordzikMkoesik napisał:

on break of stone:
	player has permission "k.drop.gracz":
		chance of 100%:
			add Sunflower of infinity named "&6Swiateczna Moneta" with lore "XD" to player
			stop    

Procenty mozesz oczywiscie zmienic.

Bez sensu, skoro on napisal skrypt zeby lecialo ze stone a nie dodawalo do eq, bo dodawanie do eq jest slabe pod paroma wzgledami :)

procenty tylko zmieniles i dopisales "add" i "to player"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, SkiLLerK2 napisał:

moge ci dac ip mojego serwera testowego na priv i wbijesz i zobaczysz all itp jak chcesz

Bez sensu, skoro on napisal skrypt zeby lecialo ze stone a nie dodawalo do eq, bo dodawanie do eq jest slabe pod paroma wzgledami :)

Na 1 wychodzi lel ;-;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, LordzikMkoesik napisał:

oh nie jak trudno jest dopisać else: i potem send "Wow nie masz miejsca w ekwipunku zwolnij je lepiej bo skillerk mowi ze nie masz miejsca" to player

Nie rozumiesz ze jak gracz bedzie mial full eq to bedzie mu mocno spamic np jak bedzie mial kilof 6/3/3 a tylko po exp przyszedl do np kopalni ? 

[Wiadomosc do Krychy]

Polecam Ci dodac do tego skryptu, zeby blokowalo drop na gm 1 oraz zeby gracz tylko z kilofem mogl wydobyc to :) A jak potrzebujesz kodu/pomocy to pisz i Ci chetnie pomoge lub dam gotowy kod

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
1 minutę temu, SkiLLerK2 napisał:

Nie rozumiesz ze jak gracz bedzie mial full eq to bedzie mu mocno spamic np jak bedzie mial kilof 6/3/3 a tylko po exp przyszedl do np kopalni ? 

Nic, nie umiesz i sie wypowiadasz to już problem, kopie po "exp" wiec powinnien mieć miejsce w ekwipunku na drop z kamienia jesli nie ma no to ma problem, mozna zrobić też variablesami, że /komunikatoff i nie bedzie pisalo lel co za problem ty typie masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, LordzikMkoesik napisał:

Nic, nie umiesz i sie wypowiadasz to już problem, kopie po "exp" wiec powinnien mieć miejsce w ekwipunku na drop z kamienia jesli nie ma no to ma problem, mozna zrobić też variablesami, że /komunikatoff i nie bedzie pisalo lel co za problem ty typie masz.

Jak powinien miec wolne miejsce w eq skoro taka osoba jest po exp a nie drop? Naucz sie czytac xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Teraz, SkiLLerK2 napisał:

To jest bezsensu skoro mozna po prostu zamiast "add" "to player" dac "drop" bedzie duzo mniej linijek, kod bardziej czytelny.

Zobacz co ty wogole piszesz człowieku, to jest typie bez roznicy [a nie w sumie ma różnicę ADD JEST W SKRYPCIE BEZ WILDSKRIPTA ITP A DROP TRZEBA...]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

A co do Krychy to trzymaj ulepszony kod.

on break of stone:
	player has permission "k.drop.gracz":
		if player's gamemode is survival:
			if player's tool is pickaxe:
				chance of 100%:
					drop Sunflower of infinity named "&6Swiateczna Moneta" with lore "XD"
					stop    
			else:
				send "&cMusisz miec kilof!"
		if player's gamemode is creative:
			send "&cDrop na gamemode 1 jest off!"

Dodane:

- Drop z gm 0 jest off

- Jesli gracz nie rozwala stone kilofem to nie dostaje dropu i wysyla mu komunikat

 

Teraz, LordzikMkoesik napisał:

Zobacz co ty wogole piszesz człowieku, to jest typie bez roznicy [a nie w sumie ma różnicę ADD JEST W SKRYPCIE BEZ WILDSKRIPTA ITP A DROP TRZEBA...]

Skoro gracz ma WildSkript bo chyba sam pisal z nie ma tylko Skquery, to po co ten "add"? ;-;

I duzo ladniej all wyglada wtedy i lepsze dla graczy

Gralem raz na serwerze gdzie byl ten "add" i to tak wkurzalo ze po 5 minutach kopania wyszedlem (drop byl duzy a kilof byl 6/3/3)

W sumie zamiast "if player's gamemode is creative:" mozna dac "else:" xd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, SkiLLerK2 napisał:

A co do Krychy to trzymaj ulepszony kod.


on break of stone:
	player has permission "k.drop.gracz":
		if player's gamemode is survival:
			if player's tool is pickaxe:
				chance of 100%:
					drop Sunflower of infinity named "&6Swiateczna Moneta" with lore "XD"
					stop    
			else:
				send "&cMusisz miec kilof!"
		if player's gamemode is creative:
			send "&cDrop na gamemode 1 jest off!"

Dodane:

- Drop z gm 0 jest off

- Jesli gracz nie rozwala stone kilofem to nie dostaje dropu i wysyla mu komunikat

 

Skoro gracz ma WildSkript bo chyba sam pisal z nie ma tylko Skquery, to po co ten "add"? ;-;

I duzo ladniej all wyglada wtedy i lepsze dla graczy

Gralem raz na serwerze gdzie byl ten "add" i to tak wkurzalo ze po 5 minutach kopania wyszedlem (drop byl duzy a kilof byl 6/3/3)

W sumie zamiast "if player's gamemode is creative:" mozna dac "else:" xd

Dobra powiedzmy ze masz racje, bo nie chce sobie nabijac postów.

Edytowane przez bopke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 godziny temu, SkiLLerK2 napisał:

To jest bezsensu skoro mozna po prostu zamiast "add" "to player" dac "drop" bedzie duzo mniej linijek, kod bardziej czytelny.

ta ta... ciekawe skoro moze byc tez bug jezeli nie dodasz na koncu at event-block lub at player + to ty raczej nie ogarniasz pisac skryptow gdyz mozna sprawdzic czy gracz ma pelne eq i jezeli ma to mozna zrobic else'a w ktorym bedzie drop na ziemie proste :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...