Wakal 23 Opublikowano 26 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2017 (edytowane) Witam, prosze o napisanie skryptu na particle co 5 sekund dla gracza którego zmienna {rakowazmienna.%player%} jest ustawiona na true. Mam juz takie coś, ale to nie działa PS... Jest error cannot use attacker, ale zmiana na player nic nie daje. every 5: if {rakowazmienna.%attacker%} is true: spawn 5 of particle ENCHANTMENT_TABLE:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at attacker stop Edytowane 26 listopada 2017 przez Wakal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SirGeorge 70 Opublikowano 26 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2017 https://code.skript.pl/uhKLVuvE/ Wakal 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Wakal 23 Opublikowano 26 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2017 2 minuty temu, SirGeorge napisał: https://code.skript.pl/uhKLVuvE/ Nie działa mi spawnowanie particlesów, jaki to dodatek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 SirGeorge 70 Opublikowano 26 listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2017 Teraz, Wakal napisał: Nie działa mi spawnowanie particlesów, jaki to dodatek? Możesz użyć też: https://code.skript.pl/icHyW4nM/ Tylko podmień sobie nazwę efektu z heart na to co chcesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0 Wakal 23 Opublikowano 26 listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 listopada 2017 3 minuty temu, SirGeorge napisał: Możesz użyć też: https://code.skript.pl/icHyW4nM/ Tylko podmień sobie nazwę efektu z heart na to co chcesz. Skellt zbugowal mi skrypty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pytanie
Wakal 23
Witam, prosze o napisanie skryptu na particle co 5 sekund dla gracza którego zmienna {rakowazmienna.%player%} jest ustawiona na true.
Mam juz takie coś, ale to nie działa PS... Jest error cannot use attacker, ale zmiana na player nic nie daje.
every 5: if {rakowazmienna.%attacker%} is true: spawn 5 of particle ENCHANTMENT_TABLE:1 offset by 0.5, 1, 0.5 at attacker stop
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi