TheSMB 21 Opublikowano 15 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 sierpnia 2014 Witam wsystkich! Jeśli chodzi o mnie, to jestem jeszcze dość zielony w sprawach skryptów :D, ale szykuje mój 1 skrypt który z chęcią wrzuce na to forum ;3. Moje hobby to minecraft :D, i muzyka [Dubstep] Lubi jeść truskawki :D Często mam dobry chumor ;3 I jak widać po godzinie, często niemogę zasnąć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herhor67 916 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2014 I nikt cię nie przywitał? Witam serdecznie na naszym forum dotyczącym pisania, kopiowania, kradzenia i udostępniania skryptów do pluginu skript do bukkita lub do spigota czyli do silników popularnej gry zrobionej przez MojangAB czyli Minecraftaaa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebafudi 122 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2014 Witamy ;) E tam te godziny są normalne dla forumowiczów xd @up zapomniałeś o naruszenie cudzej prywatności (Cookie) xd 《☆》Wysłane z SGS4 przy użyciu tapatalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dinekkk 134 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2014 Heja! PS. Tez lubie truskawqi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzypalonyOmlet 35 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2014 Ahoj! @upWłaśnie miałem napisać, że też lubię truskawki, ale coś trochę się spóźniłem. :v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ_CITROX 24 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 sierpnia 2014 Siemka !!! P.S : " LUBIE PLADZGI !!! " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...