Skocz do zawartości
  • 0

Sprawdzanie lokalizacji gracza


TheDayderPL
 Udostępnij

Pytanie

Siemka. W skryptach już za bardzo nie siedzę, ale z powodu, iż posiadam jeszcze jeden nieskończony skrypt na gildie, chcę go dokończyć. Aktualnie chciałbym zrobić komendę /powieksz, tylko nie wiem jednego. Czy w skrypcie da się sprawdzić lokalizację gracza? Mam na myśli, że np. jeżeli gracz nie będzie znajdować się w centrum cuboid'a gildii (tam, gdzie pojawi się po wpisaniu /baza) to wyświetli mu wiadomość... nie wiem... załóżmy "Aby powiększyć cuboid musisz znajdować się w centrum gildii", a jeżeli będzie to powiększy cuboid (wiem jak powiększyć, mam już pomysł :p)?

 

Druga sprawa (wiem, że nie ten dział) jest jakiś temat (rozbudowany) dotyczący cuboid'ów z WildSkripta? W ogóle one różnią się od tych z wg?

 

Pozdrawiam.

 

PS Przepraszam za tak chaotyczny zapis oraz błędy - pisałem z telefonu.

 

@edit

 

Jeszcze jedno. To czy w skrypcie będzie jedna komenda (/gildia), ale z wieloma argumentami, czy wiele komend (/zaloz, /dolacz, etc.) robi jakąś różnice? Czy jest to obojętne?

Edytowane przez TheDayderPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Tam gdzie gracz ustawia bazę, robisz zmienna ustawiającą lokalizacje bazy prawda? To przy komendzie do powiększania musisz dodać warunek

if {twoja zmienna} is location of player

 

Heh, no na to już nie wpadłem ;P

 

Tak czy owak, czekam na odpowiedzi do reszty pytań (wtedy temat będzie można zamknąć)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Cuboidy z WS w jakieś części różnią sie od tych z WG - m.in nie zapisują sie(chyba ze u mnie tylko), zrób dwie wersje komend /g zaloz i /zaloz ;)

 

Nie wiem, czy opłaca się robić dwie wersje. Skrypt będzie się tylko dłużej ładował. Czyli według Ciebie lepiej zostawić cuboid'y z WG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...