Skocz do zawartości
  • 0

Jak użyć w zmiennej argumentu z komendy?


Robson04
 Udostępnij

Pytanie

Hey, witam was kolejny raz.

Mam dla was kolejne pytanie, na które nie wiem jak to zrobić.

Mam taki kod:

 

    if arg 1 is "wyrzuc":
                        if arg 2 is set:
                            if {event} is true:
                                if {uczestnik::%arg 2%} is true:
                                    send "&7» &6Wyrzucono gracza: &c%arg 2% &6 z eventu!"
                                    set {uczestnik::%arg 2%} to false
                                    broadcast "&7» &c%arg 2% &9zostal wyrzucony z eventu przez admina!"
                                else:
                                    send "&7» &cTen gracz nie jest na evencie!"
                            else:
                                send "&7» &cW tej chwili event nie trwa!"
                        else:
                            send "&7» &cMusisz podac nick gracza, aby go wyrzucic z eventu!"

Jak zrobić zmienną: {uczestnik:: podany gracz w jakiejs komendzie?} - np. wpisuje komende: /ivent wyrzuc testowynick - i ta zmienna ma sprawdzać czy istnieje ten uczestnik na ivencie. {uczestnik::tutaj ten gracz}. Myślałem, że zadziała z argumentem, ale nie :(

Ktoś pomoże? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
3 minuty temu, MasterNW napisał:

Musisz zrobić zmienna w której zapisujesz gracza po wpisaniu komendy czy jak tam masz, następnie loopujesz wszystkich i sprawdzasz czy gracz jest na "liście" 

Czyli jak mam to zrobić? :P

Dodam też, że tą komende wykonuje admin, NIE GRACZ

Tak to zmienne są zapisane, tylko nie wiem jak utworzyć zmienną jeżeli ADMIN wpisze w argumencie "jego nick" to szuka jego zmiennej i wykonuje czy jest false albo true.

Edytowane przez Robson04
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /ile zycia ma gracz [<offline player>]:
	trigger:
		if player-argument is set:
			if player-argument is online:
				send "%health of player-argument% <- zycie gracza %player-argument%" to the player
				stop
			else:
				send "Gracza nie ma na serwerze" to the player
				stop
		else:
			send "Podaj nick gracza" to the player
			stop

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
16 minut temu, KCPRRR napisał:
command /ile zycia ma gracz [<offline player>]:
	trigger:
		if player-argument is set:
			if player-argument is online:
				send "%health of player-argument% <- zycie gracza %player-argument%" to the player
				stop
			else:
				send "Gracza nie ma na serwerze" to the player
				stop
		else:
			send "Podaj nick gracza" to the player
			stop

 

Właśnie ty dałeś mi dużo do zrozumienia i zrozumiałem to co miałem zrobić, dzięki wielkie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...