Skocz do zawartości
  • 0

Pytanie odnośnie pluginu na chat


kapi.
 Udostępnij

Pytanie

Witam, stworzyłem projekt posiadam w nim już jedną klasę Main'ową w której mam komendę. a moim pytaniem jest czy opłaca się tworzyć nową klasę i nazwać ją EventAsyncPlayerChat i tam wkleić to

 

public void onAsyncPlayerChatEvent {
	if (!chat) {
		event.setCanceled(true)
		sender.sendMessage("§cCzat jest wylaczony");
		return;
    }
}

w Main'ie mam takie coś 

private String Chat();

	//komenda na wlaczanie chatu
	chat = true;
	//komenda na wylaczanie chatu
	chat = false;

i czy to jest poprawne rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
2 minuty temu, yooniks napisał:

Moim zdaniem poczytaj poradniki o javie, zamiast zaczniesz brać sie za pluginy.

private String Chat();

A co do tematu, to zalezy od ciebie.

rozbij sobie wszystko na klasy, bedzie ci latwiej, a nie w mainie masz od razu komendy i eventy.

A czy te inne klasy trzeba implementować/łączyć jakoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
//twoj sposob, czy jak ty to tam robisz

//Klasa glowna rozszerzona o JavaPlugin

@Override
public void onEnable(){
	this.getCommand("mycommand").setExecutor(new CommandExecutor(){
		@Override
		public boolean onCommand(.....){
			return false;
		}
	});
}

Inny sposob:

//Klasa glowna rozszerzona o JavaPlugin

@Override
public void onEnable(){
	this.getCommand("mycommand").setExecutor(new MyCommand());
}

//Klasa MyCommand

public class MyCommand implements CommandExecutor{//implementujesz CommandExecutor

	@Override
	public boolean onCommand(....){
		return false;
	}

}

lub jeszcze inny sposob, chyba ty tak robisz:

//klasa glowna rozszerzona o javaplugin
public class MyPlugin extends JavaPlugin{//rozszerzasz klase o JavaPlugin, javaplugin implementuje juz od razu commandexecutora, wiec nie musisz dodawac implements CommandExecutor.

	@Override
	public void onEnable(){
		this.getCommand("mycommand").setExecutor(this);//this == nasza klasa rozszerzona o javaplugin
	}

	@Override
	public boolean onCommand(.....){
		return false;
	}
}

No i plugin.yml to już chyba wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...