Skocz do zawartości
  • 0

Zapętlony odlicznik czasu


Legal95

Pytanie

Witam, mam pytanie i mały problem w sumie, czy da się zrobić odliczanie czasu od 500 do 0? coś w tym stylu

command /czas1:
    trigger:
        loop all players:        
            display board named "Statystyki" to loop-player        
            make score "linia 1" in board of loop-player to 5        
            make score "linia  2" in board of loop-player to 4        
            make score "linia 3" in board of loop-player to 3        
            make score "linia 4" in board of loop-player to 2        
            make score "linia  5" in board of loop-player to 1        
            make score "do ataku 500" in board of loop-player to 0  
            move display of loop-player to sidebar
            wait 1 seconds
            display board named "Statystyki" to loop-player        
            make score "linia 1" in board of loop-player to 5        
            make score "linia  2" in board of loop-player to 4        
            make score "linia 3" in board of loop-player to 3        
            make score "linia 4" in board of loop-player to 2        
            make score "linia  5" in board of loop-player to 1        
            make score "do ataku 499" in board of loop-player to 0  
            move display of loop-player to sidebar
            wait 1 seconds
            display board named "Statystyki" to loop-player        
            make score "linia 1" in board of loop-player to 5        
            make score "linia  2" in board of loop-player to 4        
            make score "linia 3" in board of loop-player to 3        
            make score "linia 4" in board of loop-player to 2        
            make score "linia  5" in board of loop-player to 1        
            make score "do ataku 498" in board of loop-player to 0  
            move display of loop-player to sidebar
            wait 1 seconds

 

tylko abym nie powtarzał 500 razy tego samego i zmieniał liczby.

z góry dzięki i pozdro ;p.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
every 1 seconds:
	loop all players:
		if {czas::%loop-player%} > 0:
			remove 1 from {czas::%loop-player%}
			side(loop-player)

on join:
	set {czas::%player%} to 500
	side(player)

function side(p: player):
	display board named "Statystyki:" to {_p}       
	make score "linia 1" in board of {_p} to 5        
	make score "linia  2" in board of {_p} to 4        
	make score "linia 3" in board of {_p} to 3        
	make score "linia 4" in board of {_p} to 2        
  	make score "linia  5" in board of {_p} to 1        
 	make score "Pozostalo: %{czas::%{_p}%}%" in board of player to 0
	move display of {_p} to sidebar

on load:
	loop all players:
		kick loop-player due to "&9Zaloguj sie ponownie."
                          

 

Edytowane przez KrejzolekPRO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Do zmiennej grupowej dodawaj wszystkich graczy przy dolaczeniu, przy wyjsciu z serwera usuwaj ich, tak samo jak zmienna {czas::%player%" (delete xxx)

Co sekunde loopuj zmienną {time.players::*}, i sprawdzaj, jezeli

#when
if {czas::%loop-value%} <= 0:
	set {czas::%loop-value%} to 500
    stop
substract 1 from {czas::%loop-value%}

#display board with
Do ataku pozostalo: %{czas::%player%}%
 

no i jesli nie rozumiesz lub nie umiesz tego zrobic to wroc do nauczania sie skryptow, inaczej nigdy sie nie nauczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...