Skocz do zawartości
  • 0

GUI Problem


lolking33
 Udostępnij

Pytanie

command /drop:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
        format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
        format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament"
        format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald"
        format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza"
        format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota"

 

Co robię źle ? nie działa mi :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
command /drop:
    trigger:
		wait 1 tick
        open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 ticks
        format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
    trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 ticks
        format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to be unstealable
        format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to be unstealable
        format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
        format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable

Powinno działać a masz jakieś błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
command /drop:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 tick
		format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 tick
		format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to be unstealable
		format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to be unstealable
		format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
		format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Musisz wytabować, pisze że masz spacje.

 

command /drop:
    trigger:
		wait 1 tick
        open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 ticks
        format slot 4 of player with 1 wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
    trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 ticks
        format slot 1 of player with 1 diamond named "&cDiament" to be unstealable
        format slot 3 of player with 1 emerald named "&aEmerald" to be unstealable
        format slot 5 of player with 1 iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
        format slot 7 of player with 1 gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1
command /drop:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 tick
		format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 tick
		format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to be unstealable
		format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to be unstealable
		format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
		format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
21 godzin temu, jaku49 napisał:
command /drop:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 tick
		format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
	trigger:
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 tick
		format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to be unstealable
		format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to be unstealable
		format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
		format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable

Odrazu okienko te drugie się wyłącza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
3 minuty temu, lolking33 napisał:

To napisz mi to jak możesz

command /drop:
	trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 tick
		format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
	trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 tick
		format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to be unstealable
		format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to be unstealable
		format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
		format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
5 minut temu, SirGeorge napisał:
command /drop:
	trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
		wait 2 tick
		format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to close then run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd:
	trigger:
		wait 1 tick
		open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
		wait 2 tick
		format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament" to be unstealable
		format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald" to be unstealable
		format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza" to be unstealable
		format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota" to be unstealable

 

Teraz w ogóle nie działa to drugie

okienko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Prosze 

command /drop:
    trigger:
        open chest with 1 rows named "&a&lANTY KOPIOWANIE" to player
        format slot 4 of player with 1 of wool named "&aAKCEPTUJE !" to run [make player execute command " dropweryfikacjaxd"]
        
command /dropweryfikacjaxd [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
          open chest with 1 rows named "&c&lDROP" to player
          format slot 1 of player with 1 of diamond named "&cDiament"
      	  format slot 3 of player with 1 of emerald named "&aEmerald"
      	  format slot 5 of player with 1 of iron ingot named "Sztabka zelaza"
      	  format slot 7 of player with 1 of gold ingot named "&6Sztabka zlota"

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0
Spoiler

                Inventory discoinv = Bukkit.createInventory(null, 9, "§8> §e§DROP");
        
                ItemStack item = new ItemStack(Material.DIAMOND, 1, (short)0);
                ItemMeta itemMeta = item.getItemMeta();
                itemMeta.setDisplayName("&7Dajmond".replace('&', '§'));
                item.setItemMeta(itemMeta);

 

NIE ZAPOMNIJ O

Spoiler

    @EventHandler(priority=EventPriority.MONITOR)
      public void onInventoryClick(InventoryClickEvent e)
      {
        if (e.getInventory().getName().equalsIgnoreCase("§8> §e§DROP"))
        {
          e.setCancelled(true);
          return;
        }
      }
}

A jak chcesz tak jak ja robie, żeby na 100% nie można było zbugować to:

Spoiler

    @EventHandler(priority=EventPriority.MONITOR)
      public void onInventoryClick(InventoryClickEvent e)
      {
        if (e.getInventory().getName().equalsIgnoreCase("§8> §e§DROP"))
        {
          e.getWhoClicked().closeInventory();
          e.setCancelled(true);
          return;
        }
      }
}

I w nazwie gui nie rób replace bo się może bugować. (Bynajmniej mi się bugowało) Ale jak musisz to zrób replace w tych 2

 

A i dodaj sobie 

Spoiler

 

        if ((sender instanceof Player))

     {
          Player player = (Player)sender;

 

Ale to wiadomo ;/

 

A jak chcesz skrypt to:

Link: Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! #Wytabuj sobie.

Polecam również do skryptu użyć SDgui znajdz sobie na forum :) 

 

 

Spoiler

Weź daj lajka hehe xd

 

Edytowane przez SKsteiner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...