Skocz do zawartości

budowniczych do zbudowania struktur na serwer prison

bopke
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję kilku serwera typu Prison, jak za starych dobrych czasów serwera youtubera WorldOfSheo. Na nim zaczynałem swoje przygody z moderowaniem, a potem administrowaniem serwerów. ( Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść! )

Większość osób tutaj zapewne mnie kojarzy, jednak jeżeli nie, to mam na imię Michał, jestem studentem pierwszego roku Informatyki na Politechnice Łódzkiej. Interesuję się programowaniem, ekonomią i psychologią. W Minecrafta gram prawie od samych początków ( wersja alpha 1.1 ), a w serwery bawię się od początków wersji beta. Swoją przygodę z większymi serwerami Minecraft zacząłem od zalinkowanego wyżej serwera prison, gdy dorobiłem się posady moderatora, i w względnie krótkim czasie - administratora serwera. Później z powodzeniem byłem również moderatorem serwera skyblock craftsite.pl, moderatorem na serwerze apokalypsa JDąbrowskiego, oraz administratorem serwera gunbox.pl, należącego do RoxaMB. Do niedawna byłem również właścicielem serwera ancap.pl.

Od kandydata wymagam:

1. Umiejętności czytania ze zrozumieniem
  2. Dobrej znajomości ortografii
  3. Częstej obecności na komunikatorze Discord
  4. Legalnej wersji gry
  5. Umiejętności kreatywnego myślenia

Mile widziane są również:

1. Umiejętność posługiwania się WorldEditem
  2. Umiejętność posługiwania się VoxelSniperem
  3. Wszelkie propozycje dotyczące serwera
  4.  
  5. gustowanie w czarnym humorze ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

Ze swojej strony oferuję:

1. Oddzielny serwer na budowanie
  2. Dostęp do kontroli nad serwerem budowlanym ( w wypadku crasha możesz sam zrestartować serwer, nie musisz czekać aż ktoś znajdzie czas żeby to zrobić! )
  3. Stały koncept na serwer ( nie zmienię zdania o 180 stopni w ciągu godziny )