bopke 360 Opublikowano 8 października 2017 Udostępnij Opublikowano 8 października 2017 (edytowane) W tym momencie pewnie część stałych bywalców sobie pomyśli, że coś jest nie tak - Bopke szuka pomocy, no nieźle Ano szukam, osoby do pomocy konfiguracji serwera typu Prison, jak za starych dobrych czasów serwera youtubera WorldOfSheo. Na nim zaczynałem swoje przygody z moderowaniem, a potem administrowaniem serwerów. ( https://www.youtube.com/watch?v=mrQckCMkrIk ) Większość osób tutaj zapewne mnie kojarzy, jednak jeżeli nie, to mam na imię Michał, jestem studentem pierwszego roku Informatyki na Politechnice Łódzkiej. Interesuję się programowaniem, ekonomią i psychologią. W Minecrafta gram prawie od samych początków ( wersja alpha 1.1 ), a w serwery bawię się od początków wersji beta. Swoją przygodę z większymi serwerami Minecraft zacząłem od zalinkowanego wyżej serwera prison, gdy dorobiłem się posady moderatora, i w względnie krótkim czasie - administratora serwera. Później z powodzeniem byłem również moderatorem serwera skyblock craftsite.pl, moderatorem na serwerze apokalypsa JDąbrowskiego, oraz administratorem serwera gunbox.pl, należącego do RoxaMB. Do niedawna byłem również właścicielem serwera ancap.pl. Od kandydata wymagam: Umiejętności czytania ze zrozumieniem Dobrej znajomości ortografii Częstej obecności na komunikatorze Discord Legalnej wersji gry Umiejętności korzystania z google Przynajmniej podstawowej znajomości Skripta Mile widziane są również: Zaawansowana znajomość Skripta Umiejętność pisania pluginów w BukkitAPI/SpigotAPI Umiejętność posługiwania się terminalem Linux Wszelkie umiejętności budowlane Wszelkie propozycje dotyczące gustowanie w czarnym humorze ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ze swojej strony oferuję: Środki na utrzymanie serwera Tyle serwerów testowych, ile będzie potrzebne ( przy zachowaniu zdrowego rozsądku ) Stały koncept na serwer ( nie zmienię zdania o 180 stopni w ciągu godziny ) pomoc merytoryczną przy wykonywaniu zadań ( nie musisz być wszechwiedzą