Skocz do zawartości

Osoby do pomocy przy konfiguracji serwera

bopke

Rekomendowane odpowiedzi

W tym momencie pewnie część stałych bywalców sobie pomyśli, że coś jest nie tak - Bopke szuka pomocy, no nieźle :thinkppa:

Ano szukam, osoby do pomocy konfiguracji serwera typu Prison, jak za starych dobrych czasów serwera youtubera WorldOfSheo. Na nim zaczynałem swoje przygody z moderowaniem, a potem administrowaniem serwerów. ( https://www.youtube.com/watch?v=mrQckCMkrIk )

Większość osób tutaj zapewne mnie kojarzy, jednak jeżeli nie, to mam na imię Michał, jestem studentem pierwszego roku Informatyki na Politechnice Łódzkiej. Interesuję się programowaniem, ekonomią i psychologią. W Minecrafta gram prawie od samych początków ( wersja alpha 1.1 ), a w serwery bawię się od początków wersji beta. Swoją przygodę z większymi serwerami Minecraft zacząłem od zalinkowanego wyżej serwera prison, gdy dorobiłem się posady moderatora, i w względnie krótkim czasie - administratora serwera. Później z powodzeniem byłem również moderatorem serwera skyblock craftsite.pl, moderatorem na serwerze apokalypsa JDąbrowskiego, oraz administratorem serwera gunbox.pl, należącego do RoxaMB. Do niedawna byłem również właścicielem serwera ancap.pl.

Od kandydata wymagam:

1. Umiejętności czytania ze zrozumieniem
  2. Dobrej znajomości ortografii
  3. Częstej obecności na komunikatorze Discord
  4. Legalnej wersji gry
  5. Umiejętności korzystania z google
  6. Przynajmniej podstawowej znajomości Skripta

Mile widziane są również:

1. Zaawansowana znajomość Skripta
  2. Umiejętność pisania pluginów w BukkitAPI/SpigotAPI
  3. Umiejętność posługiwania się terminalem Linux
  4. Wszelkie umiejętności budowlane
  5. Wszelkie propozycje dotyczące
  6. gustowanie w czarnym humorze ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

Ze swojej strony oferuję:

1. Środki na utrzymanie serwera
  2. Tyle serwerów testowych, ile będzie potrzebne ( przy zachowaniu zdrowego rozsądku )