Skocz do zawartości
  • 0

noc, pioruny i strzały


ZiomuuSss
 Udostępnij

Pytanie

1. Ile realnych minut trwa minecraftowa noc?

2. Jak zrobić skrypt który by uderzał piorunem co jakiś czas w wyznaczone koordynaty?

3. Jak określić "jeżeli gracz został trafiony strzałą o nazwie "cośtam"?

4. Jak określić "jeżeli gracz strzela strzałą o nazwie "blabla"?

5. Jak określić "jeżeli gracz ma w ekwipunku strzałę o nazwie "cośtam"?

6. Jak określić "jeżeli gracz został trafiony strzałą, z łuku o nazwie "łuk z drewna"?

7. Jak określić "jeżeli gracz strzela z łuku o nazwie ""?

8. I ostatnie: jak zabrać graczowi obrażenia UWZGLĘDNIAJĄC JEGO ZBROJE?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

@1 Cykl dnia i nocy trwa 20 minut wliczając wschód i zachód po półtorej minuty.

    Zarejestruj się lub zaloguj, aby zobaczyć ukrytą treść!

@2 np coś takiego ?

command /piorun [<text>]:	trigger:		if arg 1 is "ustaw":			set {piorun} to location of player			send "&7ustawiono miejsce strzelania pioruna"		if arg 1 is not set:			send "&6Piorun strzelił !!!"			strike lightning at {piorun}

@5

command /strzala:	trigger:		If player have 1 arrow named "&6Strzała ognia":			send "Mam taka strzale :]"

@6

on damage:	if name of attacker's tool is "&6luk z drewna":		send "myk" to the attacker

@7

on click:	player's tool is bow:		name of player's tool is "&6Ognisty łuk":			send "Działa" to the player

@8 Nie do końca rozumiem, chodzi o to, żeby zabrać graczowi trochę obrażeń , np jeśli ma diax to mniej niż gdyby miał żelazną tak ?

Jeśli tak to można mu zdjąć kilka % z obrażeń

on damage:	attacker is a player	increase the damage by 80%	stop

Reszty raczej nie wiem i nie chcę tu bzdur napisać. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieaktywny
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...